Sonda lambda SIDAT 90139

Sonda lambda SIDAT  90139
Sonda lambda SIDAT 90139
Powiększ
SIDAT

Producent: SIDAT

Kod produktu: 90139

Jednostka: szt

Ilość przewodów 4

Długość kabli 200

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sonda lambda 90139 SIDAT

  • Ilość przewodów:  4
  • Długość kabli:  200
Widok karty produktu w PDF: Sonda lambda (SIDAT 90139)
Część znajduje się w kategorii: Sonda lambda
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BERU 0824010319
BERU OPH034
BOSCH 0 258 006 018
BOSCH 0 258 006 123
BOSCH 0 258 006 194
BOSCH 0 258 006 330
BOSCH 0 258 006 436
BOSCH 0 258 006 563
BOSCH 0258006019
BOSCH 0258006124
BOSCH 0258006195
BOSCH 0258006331
BOSCH 0258006437
BOSCH 0258006564
CALORSTAT LS140061
CHRYS 5099817AA
DELPHI ES20312-12B1
DENSO DOX2007
ERA 570055
FACET 108352
FAE 77252
FISPA 90139
HOFFER 7481508
INTER 13136
INTER 13140
INTER 64238
LUCAS_ELEC LEB419
LUCAS_ELEC LEB423
MEATDORIA 81508
MERCEDES-BENZ 0005409417
MERCEDES-BENZ 0015403717
MERCEDES-BENZ 0015405617
MERCEDES-BENZ 0015407917
MERCEDES-BENZ 0015409417
MERCEDES-BENZ 0025402317
MERCEDES-BENZ A0005409417
MERCEDES-BENZ A0015403717
MERCEDES-BENZ A0015405617
MERCEDES-BENZ A0015407917
MERCEDES-BENZ A0015409417
MERCEDES-BENZ A0025402317
MTETHOMSON 885340024
MTETHOMSON 885340026
MTETHOMSON 885340030
MTETHOMSON 885340032
NTK OZA659EE15
NTK OZA659EE42
SMART 0003122V003
SMART 0003122V004
SMART 0003122V005
SMART 3122V004L008
SMART 3122V005L008
SMART 3122V005L00800
SMART 3122V005L026
SMART 3122V005L02600
SSANG 162 540 41 17
VDO A2C59513318Z
VEMO V30760024
WALKER P 25024469
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Sonda lambda 90139 SIDAT

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Sonda lambda 90139

Sonda lambda

Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.

Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.

Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.

Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.

Obsługa klienta