Sonda lambda QUINTON HAZELL XLOS1138

Sonda lambda QUINTON HAZELL  XLOS1138
Sonda lambda QUINTON HAZELL XLOS1138
Powiększ
QUINTON HAZELL

Producent: QUINTON HAZELL

Kod produktu: XLOS1138

Jednostka: szt

Długość [mm] 135

Szerokość [mm] 68

Wysokość [mm] 45

Ciężar [kg] 0.2

Długość kabli 1700

Ilość biegunów 4

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sonda lambda XLOS1138 QUINTON HAZELL

  • Długość [mm]:  135
  • Szerokość [mm]:  68
  • Wysokość [mm]:  45
  • Ciężar [kg]:  0.2
  • Długość kabli:  1700
  • Ilość biegunów:  4
Część znajduje się w kategorii: Sonda lambda
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH 0 258 006 219
BOSCH 0 258 006 220
BOSCH LS6219
CI XLOS1138
DELPHI ES20340-12B1
FACET 10.7168
FAE 77146
FUELPARTS LB1381
INTER 64191
LUCCAV LEB483
MOTAQUIP LVOS1784
NTK 0390
NTK OZA659-EE16
NTK OZA659-EE20
VAG 030 906 262
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Sonda lambda XLOS1138 QUINTON HAZELL

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Sonda lambda XLOS1138

Sonda lambda

Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.

Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.

Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.

Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.

Obsługa klienta