Sonda lambda METZGER genuine 0893231 (z tyłu)

Sonda lambda METZGER genuine 0893231 (z tyłu)
Sonda lambda METZGER genuine 0893231 (z tyłu)
Powiększ
METZGER

Producent: METZGER

Seria: genuine

Kod produktu: 0893231

Sonda lambda Sonda regulacyjna Sonda regulacyjna odpowiada za dostarczenie do komputera sterującego pracą silnika informacji o składzie mieszanki i wymusza ich ewentualną korektę. Sonda ta montowana jest zawsze przed katalizatorem.
dowiedz się więcej...

Liczba przewodów 5

Długość kabli 720

Lokalizacja w aucie z tyłu

EAN 4250032603069

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sonda lambda 0893231 METZGER

  • Sonda lambda:  Sonda regulacyjna
  • Liczba przewodów:  5
  • Długość kabli:  720
  • Lokalizacja w aucie:  z tyłu
Widok karty produktu w PDF: Sonda lambda (METZGER 0893231)
Część znajduje się w kategorii: Sonda lambda
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BMW 11787 569 930
BMW 75693001
BOSCH 0 258 017 130
FISPA 90270
HOFFER 7481667
PIERBURG 7.02604.41.0
VEMO V20760064
VEMO V207600641
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Sonda lambda 0893231 METZGER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Sonda lambda 0893231

Sonda lambda

Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.

Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.

Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.

Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.

Cechy Cześci

Sonda lambda regulacyjna - Sonda regulacyjna odpowiada za dostarczenie do komputera sterującego pracą silnika informacji o składzie mieszanki i wymusza ich ewentualną korektę. Sonda ta montowana jest zawsze przed katalizatorem.

Obsługa klienta