ZAPISZ SIĘ DO NEWSLETTERA I ODBIERZ 20 PLN!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
3 3 3 3
3 3 3 3
6 6 6 6
1 1 1 1
7 7 7 7

Sonda lambda HC-CARGO 181712

Sonda lambda HC-CARGO  181712
Sonda lambda HC-CARGO 181712
Powiększ
HC-CARGO

Producent: HC-CARGO

Kod produktu: 181712

Jednostka: szt.

Wymiar gwintu: M18-1.5

Długość kabli: 295

Stan: Fabrycznie nowy

114,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Sonda lambda 181712 HC-CARGO

Parametry
Wymiar gwintu:  M18-1.5
Długość kabli:  295
Widok karty produktu w PDF: Sonda lambda (HC-CARGO 181712)
Część znajduje się w kategorii: Sonda lambda
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
FACET 108068
FAE 77432
FIAT 9657632980
MEATDORIA 81022
PEUGEOT 1618R0
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Sonda lambda 181712 HC-CARGO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Sonda lambda 181712

Sonda lambda

Sonda lambda to czujnik jakości spalin, który dostarcza szczegółowych informacji do układu sterowania silnikiem, czyli do tak zwanego systemu ECU, który montuje się w każdym nowym samochodzie. Warunki pracy tego elementu trzeba uznać za dosyć ciężkie – gorące spaliny, położenie narażone na kontakt z błotem i wodą, przyczyniające się procesów korozyjnych.

Sonda lambda to element, który psuje się jak każdy inny podzespół w samochodzie. Określenie żywotności sondy jest trudne. Zależy to od wielu czynników – m.in. od jakości paliwa oraz czystości silnika spalinowego. Sonda lambda jest podatna na spaliny, dlatego im brudniejsze spaliny, tym do szybszego jej zużycia dochodzi. Z reguły przyjmuje się, że element ten wytrzymuje przebieg w przedziale 50 – 100 tys. kilometrów.

Przy usterce sondy lambda z reguły zapala się kontrolka na desce rozdzielczej. To znak, ze trzeba wybrać się do mechanika, który sprawdzi przy pomocy komputera, na czym polega awaria. Trzeba mieć jednak na uwadze, że sonda lambda często psuje się w sposób nieco ukryty dla sterowników silnika i kontrolka wówczas się nie zapala. Objawem, który wtedy nastąpi będzie jednak znaczny wzrost zużycia paliwa i spadek mocy silnika.

Sondę lambda zaleca się wymienić w wyspecjalizowanym warsztacie. Samodzielna wymiana jest możliwa, ale wymaga dużej wiedzy motoryzacyjnej i konkretnych narzędzi. Zakupu Sondy lambda można z kolei dokonać na własną rękę. Podczas zakupu warto porzucić chęć oszczędności i kupić zamiennik od jednej ze znanych i cenionych w branży firm.

Obsługa klienta