DNI DARMOWEJ DOSTAWY od 99 PLN! Kod: DARMOWA
Do końca promocji pozostało:
7 7 7 7
3 3 3 3
1 1 1 1
2 2 2 2
3 3 3 3
1 1 1 1

Siłownik sprzęgła LUK 512 0051 10

Siłownik sprzęgła LUK  512 0051 10
Siłownik sprzęgła LUK 512 0051 10
Powiększ
LUK

Producent: LUK

Kod produktu: 512005110

Jednostka: komplet

EAN: 4005108588913

Stan: Fabrycznie nowy

175,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Siłownik sprzęgła 512005110 LUK

Część znajduje się w kategorii: Cylinder roboczy sprzęgła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ALFA 510829
ALFA 533991
ALFA 60801577
ATE 03-2525-2201-3-01
FIAT 105484533990
FIAT 46421938
FIAT 46531636
FIAT 60502665
FIAT 60502666
FIAT 60744183
FIAT 60815246
FIAT 71738468
FIAT 82409600
FIAT 96676137
FTE KN25039A1
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Siłownik sprzęgła 512005110 LUK

opinie puchar
2019-08-21
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Skuteczny element, który jakościowo nie odbiega od propozycji najbardziej renomowanych producentów, jednak jeśli chodzi o cenę, bije ich na głowę. Lubię wyszukiwać producentów, którzy są alternatywą dla największych firm, oferując o wiele tańsze produkty i Luk jest jedną z moich ulubionych firm tego typu. Naprawdę nie ma się tutaj do czego przyczepić. Mogę jedynie do siebie mieć pretensje, że tak późno wymieniłem wysprzęglik, dopiero jak uległ awarii. Kosztowało mnie to sporo, bo sam tego nie byłem w stanie zrobić, więc trzeba było jechać do warsztatu. Nie łatwo się dostać do siłownika, więc robocizna tania nie była, a mogłem profilaktycznie wymienić wysprzęglik podczas wymiany sprzęgła parę miesięcy temu. Nie dajcie się przekonać mechanikowi, który z braku czasu czy lenistwa po prostu odradza profilaktyczną wymianę, bo to się zawsze opłaca, jeśli akurat wymieniacie sprzęgło, albo którąś z jego części przynajmniej.


Co sądzisz o produkcie: Siłownik sprzęgła?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Siłownik sprzęgła 512 0051 10

Cylinder roboczy sprzęgła

Cylinder roboczy, zwany inaczej siłownikiem, to niezbędny element układu sprzęgła w nowoczesnym samochodzie. We współpracy z pompką, cylinder roboczy sprzęgła tworzy układ hydrauliczny odpowiedzialny za odłączanie sprzęgła po naciśnięciu pedału przez kierowcę. Układ określa się jako hydrauliczny, gdyż wykorzystywana jest tu siła wytworzona poprzez zwiększenie ciśnienia cieczy, którą w tym przypadku jest płyn hydrauliczny.

Standardowy cylinder sprzęgła to niewielki, podłużny, metalowy element. Po naciśnięciu przez kierowcę pedału sprzęgła, cylinder naciska na sprężynę koła dociskowego. W ten sposób dochodzi do wyłączenia sprzęgła. Warto bowiem wyjaśnić, że wbrew powszechnemu przekonaniu, kierowca korzystając z pedału sprzęgła, de facto wyłącza, a nie włącza sprzęgło. Działanie to prowadzi bowiem od odłączenia napędu. Jeżeli bowiem kierowca nie podejmuje działania, sprzęgło tworzy stałe połączenie napędu z układem kierowniczym.

W przypadku wszelkich układów hydraulicznych najczęściej występującym problemem jest pojawienie się nieszczelności. Tak też jest w przypadku cylindra roboczego sprzęgła. Do powstania nieszczelności może doprowadzić mechaniczne uszkodzenie elementu, ale bywa ona również konsekwencją korozji. Wyciek płynu hydraulicznego wymaga podjęcia natychmiastowej interwencji, gdyż w niektórych samochodach może on doprowadzić do poważnych zniszczeń w układzie hamulcowym. Ponadto, nie ma mowy o poprawnym działaniu nieszczelnego sprzęgła, ze względu na obniżkę ciśnienia w siłowniku.

LUK

Firma LuK to światowy lider w produkcji części samochodowych dedykowanych układom przeniesienia napędu. Dzięki precyzyjnym procesom produkcji, nieustannym badaniom oraz wprowadzanym innowacjom technologicznym, auto części LuK zyskały miano niezawodnych i najwyższej jakości na rynku.

LuK od samego początku specjalizuje się w produkcji kompletnych zestawów sprzęgła do samochodów ciężarowych, samochodów osobowych, a także dostawczych i autobusów. Produkcja poszerzana jest nieustannie w kolejne komponenty dedykowane coraz szerszemu gronu samochodów. Firma posiada działy produkcyjne w USA, a także w kilku krajach na Starym Kontynencie.

Tajemnica sukcesu przedsiębiorstwa LuK polega na zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań przy produkcji części zamiennych, precyzyjnej, rygorystycznej wręcz kontroli jakości. Ponadto firmę charakteryzuje nieustanny rozwój i spore inwestycje w zaplecza badawcze.

Części zamienne LuK z powodzeniem stosuje się na wyposażeniu fabrycznym takich popularnych samochodów, jak Jaguar, Nissan, Fiat, Ford, Honda, Volvo i BMW. Ponadto części tej marki znajdziemy także na niezależnym rynku części zamiennych, gdzie LuK cieszy się naprawdę dużym powodzeniem.

Obsługa klienta