-10% NA CZĘŚCI SAMOCHODOWE! KOD: AUTO10 SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
3 3 3 3
2 2 2 2
8 8 8 8
0 0 0 0
7 7 7 7

Siłownik sprzęgła LPR 3520

Siłownik sprzęgła LPR  3520
Siłownik sprzęgła LPR 3520
Powiększ
LPR

Producent: LPR

Kod produktu: 3520

Jednostka: szt.

Wymiar gwintu: 10 x 1

Materiał: Żeliwo Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.
dowiedz się więcej...

Dla numeru artykułu: 3520

System hamulcowy: NABCO/TOKICO

Rozstaw srub mocujących: 52

Otwór o śr[mm]: 19,05

EAN: 8032532028698

Numer katalogowy: M21017

Stan: Fabrycznie nowy

32,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Siłownik sprzęgła 3520 LPR

Parametry
Wymiar gwintu:  10 x 1
Materiał:  Żeliwo
Dla numeru artykułu:  3520
System hamulcowy:  NABCO/TOKICO
Rozstaw srub mocujących:  52
Otwór o śr[mm]:  19,05
Widok karty produktu w PDF: Siłownik sprzęgła (LPR 3520)
Część znajduje się w kategorii: Cylinder roboczy sprzęgła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ASHIKA 8501115
BENDIX 514000B
BENDIX SLC01701
BLUEPRINT ADN13605
BOSCH 0986486513
BRAKE ENG WC1052BE
BREMBO E56027
DELPHI LL60093
EIS EW98229
FERODO FHC6086
FIRST LINE FBA2026
FRITECH CZ058
GIRLING 1104127
JAPANPAR CY115
JAPKO 85115
MAG CSC0005
NIPPARTS J2601015
NIPPARTS J2601055
NISSAN 3062001W00
NISSAN 3062001W01
NISSAN 3062001W10
NISSAN 3062001W11
NISSAN 30620T8002
NISSAN 30620T800A
NISSAN 30620T8012
NISSAN 30620T8020
NISSAN 30620T8023
NISSAN 36020T8012
NK 842226
NUOVA TECN 9321
TRUSTING CZ058
TRW 74967555
TRW 74968855
TRW PJD127
TRW PJD142
TRW PJN703
UNI GSY141
VILLAR 6246021
WAL F103424
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Siłownik sprzęgła 3520 LPR

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Siłownik sprzęgła?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Siłownik sprzęgła 3520

Cylinder roboczy sprzęgła

Cylinder roboczy, zwany inaczej siłownikiem, to niezbędny element układu sprzęgła w nowoczesnym samochodzie. We współpracy z pompką, cylinder roboczy sprzęgła tworzy układ hydrauliczny odpowiedzialny za odłączanie sprzęgła po naciśnięciu pedału przez kierowcę. Układ określa się jako hydrauliczny, gdyż wykorzystywana jest tu siła wytworzona poprzez zwiększenie ciśnienia cieczy, którą w tym przypadku jest płyn hydrauliczny.

Standardowy cylinder sprzęgła to niewielki, podłużny, metalowy element. Po naciśnięciu przez kierowcę pedału sprzęgła, cylinder naciska na sprężynę koła dociskowego. W ten sposób dochodzi do wyłączenia sprzęgła. Warto bowiem wyjaśnić, że wbrew powszechnemu przekonaniu, kierowca korzystając z pedału sprzęgła, de facto wyłącza, a nie włącza sprzęgło. Działanie to prowadzi bowiem od odłączenia napędu. Jeżeli bowiem kierowca nie podejmuje działania, sprzęgło tworzy stałe połączenie napędu z układem kierowniczym.

W przypadku wszelkich układów hydraulicznych najczęściej występującym problemem jest pojawienie się nieszczelności. Tak też jest w przypadku cylindra roboczego sprzęgła. Do powstania nieszczelności może doprowadzić mechaniczne uszkodzenie elementu, ale bywa ona również konsekwencją korozji. Wyciek płynu hydraulicznego wymaga podjęcia natychmiastowej interwencji, gdyż w niektórych samochodach może on doprowadzić do poważnych zniszczeń w układzie hamulcowym. Ponadto, nie ma mowy o poprawnym działaniu nieszczelnego sprzęgła, ze względu na obniżkę ciśnienia w siłowniku.

LPR

LPR to popularna, włoska marka pod której logiem oferowane są części do układu hamulcowego. Jej historia rozpoczęła się w 1952 roku, kiedy to powstała pierwsza fabryka zajmująca się produkcją cylindów hydraulicznych. Kolejnym ważnym momentem w dziejach przedsiębiorstwa był rok 1977 i założenie przedsiębiorstwa ukierunkowanego na produkcję poszczególnych elementów układów hamulcowych do popularnych wtedy samochodów. Główna siedziba oraz magazyny marki LPR zlokalizowane są we włoskim mieście Piacenza.

Obecnie LPR posiada pięć fabryk, w których produkowane są części, a następnie eksportowane do 76 krajów na całym świecie. Centra dystrybucji znajdują się w USA, na Węgrzech, w Macedonii, Hiszpanii, a także na terenie Niemiec. Nowoczesne rozwiązania, wysoko rozwinięta technologia produkcji oraz wieloletnie badania pomogły doprowadzić części oferowane przez LPR do znakomitej jakości i trwałości, a dzięki temu spełniają one oczekiwania nawet najbardziej wymagających kierowców.

Wśród oferowanych przez markę części znajdziemy takie pozycje jak tarcze hamulcowe, klocki hamulcowe, bębny, cylindry hamulcowe oraz sprzęgła. Przeznaczone są do pojazdów wielu popularnych marek, m.in. Renault, Iveco, Fiat, Lada i wielu więcej. Oprócz tego w ofercie znajdziemy wały napędowe, przeguby, pompy wodne, zaciski hamulcowe, rozdzielacze siły hamowania oraz wiele więcej znakomitych jakościowo produktów.

Cechy Cześci

Żeliwo - Żeliwo od dawien dawna wykorzystywane jest w motoryzacji. Dzięki swojej dużej płynności oraz małym zakresie krzepięcia to z niego wykonywane były bloki silnika oraz chociażby zaciski hamulcowe. Żeliwo posiada bardzo dobrą odporność na ścieranie oraz wysoką przewodność cieplną.

Obsługa klienta