DO -9% TANIEJ NA CZĘŚCI SAMOCHODOWE! ODBIERZ KODY!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
5 5 5 5
0 0 0 0
3 3 3 3
3 3 3 3
9 9 9 9

Siłownik sprzęgła HERTH+BUSS JAKOPARTS J2603020

Siłownik sprzęgła HERTH+BUSS JAKOPARTS  J2603020
Siłownik sprzęgła HERTH+BUSS JAKOPARTS J2603020
Powiększ
HERTH+BUSS JAKOPARTS

Producent: HERTH+BUSS JAKOPARTS

Kod produktu: J2603020

Jednostka: szt

Średnica [cal]: 3/4

Otwór o śr[mm]: 19,05

Materiał: Żeliwo szare

EAN: 4029416127855

74,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Siłownik sprzęgła J2603020 HERTH+BUSS JAKOPARTS

  • Średnica [cal]:  3/4
  • Otwór o śr[mm]:  19,05
  • Materiał:  Żeliwo szare
Część znajduje się w kategorii: Cylinder roboczy sprzęgła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 71386
ABE F83011ABE
AISIN RZ-028
AISIN RZ-031
ASHIKA 85-03-323
ASHUKI 0780-0203
BLUEPRINT ADM53622
BOSCH F 026 A07 715
BSF 49125
GIRLING 1101117
HPZEB CS20078
IPS PARTS ISC-2301
JAPANPAR CY-323
JAPKO 85323
KAISHIN SCMZ011
KAVO PARTS CCS-4507
MAG 600000059000
MAZDA BJ0N-41-920
MAZDA BJ0N-41-920A
MDR MSC1323
NIPPARTS J2603020
NPS M260A05
SACHS 6283 600 119
SOLIDAUTO M241012
TRISCAN 8130 50316
TRW PJA117
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Siłownik sprzęgła J2603020 HERTH+BUSS JAKOPARTS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Siłownik sprzęgła J2603020

Cylinder roboczy sprzęgła

Cylinder roboczy, zwany inaczej siłownikiem, to niezbędny element układu sprzęgła w nowoczesnym samochodzie. We współpracy z pompką, cylinder roboczy sprzęgła tworzy układ hydrauliczny odpowiedzialny za odłączanie sprzęgła po naciśnięciu pedału przez kierowcę. Układ określa się jako hydrauliczny, gdyż wykorzystywana jest tu siła wytworzona poprzez zwiększenie ciśnienia cieczy, którą w tym przypadku jest płyn hydrauliczny.

Standardowy cylinder sprzęgła to niewielki, podłużny, metalowy element. Po naciśnięciu przez kierowcę pedału sprzęgła, cylinder naciska na sprężynę koła dociskowego. W ten sposób dochodzi do wyłączenia sprzęgła. Warto bowiem wyjaśnić, że wbrew powszechnemu przekonaniu, kierowca korzystając z pedału sprzęgła, de facto wyłącza, a nie włącza sprzęgło. Działanie to prowadzi bowiem od odłączenia napędu. Jeżeli bowiem kierowca nie podejmuje działania, sprzęgło tworzy stałe połączenie napędu z układem kierowniczym.

W przypadku wszelkich układów hydraulicznych najczęściej występującym problemem jest pojawienie się nieszczelności. Tak też jest w przypadku cylindra roboczego sprzęgła. Do powstania nieszczelności może doprowadzić mechaniczne uszkodzenie elementu, ale bywa ona również konsekwencją korozji. Wyciek płynu hydraulicznego wymaga podjęcia natychmiastowej interwencji, gdyż w niektórych samochodach może on doprowadzić do poważnych zniszczeń w układzie hamulcowym. Ponadto, nie ma mowy o poprawnym działaniu nieszczelnego sprzęgła, ze względu na obniżkę ciśnienia w siłowniku.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X