DO -9% TANIEJ NA CZĘŚCI SAMOCHODOWE! ODBIERZ KODY!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
3 3 3 3
1 1 1 1
3 3 3 3
4 4 4 4
8 8 8 8

Siłownik sprzęgła ALANKO 10330581

Siłownik sprzęgła ALANKO  10330581
Siłownik sprzęgła ALANKO 10330581
Powiększ
ALANKO

Producent: ALANKO

Kod produktu: 10330581

Jednostka: szt

Średnica 1 / Średnica 2 [mm]: 19,0

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Siłownik sprzęgła 10330581 ALANKO

  • Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  19,0
Część znajduje się w kategorii: Cylinder roboczy sprzęgła
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 1101117
A.B.S. 6283600119
A.B.S. ADM53622
A.B.S. BJ0N41920
A.B.S. BJ0N41920A
A.B.S. CS20078
A.B.S. CY323
A.B.S. J2603020
A.B.S. RZ031
A.B.S. S71386
A.B.S. SRZ583
ABS 1101117
ABS 6283600119
ABS 71386
ABS ADM53622
ABS BJ0N41920
ABS BJ0N41920A
ABS CS20078
ABS CY323
ABS J2603020
ABS RZ031
ABS S71386
ABS SRZ583
ALANKO 330581
TRW PJA117
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Siłownik sprzęgła 10330581 ALANKO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Siłownik sprzęgła 10330581

Cylinder roboczy sprzęgła

Cylinder roboczy, zwany inaczej siłownikiem, to niezbędny element układu sprzęgła w nowoczesnym samochodzie. We współpracy z pompką, cylinder roboczy sprzęgła tworzy układ hydrauliczny odpowiedzialny za odłączanie sprzęgła po naciśnięciu pedału przez kierowcę. Układ określa się jako hydrauliczny, gdyż wykorzystywana jest tu siła wytworzona poprzez zwiększenie ciśnienia cieczy, którą w tym przypadku jest płyn hydrauliczny.

Standardowy cylinder sprzęgła to niewielki, podłużny, metalowy element. Po naciśnięciu przez kierowcę pedału sprzęgła, cylinder naciska na sprężynę koła dociskowego. W ten sposób dochodzi do wyłączenia sprzęgła. Warto bowiem wyjaśnić, że wbrew powszechnemu przekonaniu, kierowca korzystając z pedału sprzęgła, de facto wyłącza, a nie włącza sprzęgło. Działanie to prowadzi bowiem od odłączenia napędu. Jeżeli bowiem kierowca nie podejmuje działania, sprzęgło tworzy stałe połączenie napędu z układem kierowniczym.

W przypadku wszelkich układów hydraulicznych najczęściej występującym problemem jest pojawienie się nieszczelności. Tak też jest w przypadku cylindra roboczego sprzęgła. Do powstania nieszczelności może doprowadzić mechaniczne uszkodzenie elementu, ale bywa ona również konsekwencją korozji. Wyciek płynu hydraulicznego wymaga podjęcia natychmiastowej interwencji, gdyż w niektórych samochodach może on doprowadzić do poważnych zniszczeń w układzie hamulcowym. Ponadto, nie ma mowy o poprawnym działaniu nieszczelnego sprzęgła, ze względu na obniżkę ciśnienia w siłowniku.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X