-10% na produkty ATE i TEXTAR! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
7 7 7 7
5 5 5 5
3 3 3 3
3 3 3 3
5 5 5 5
5 5 5 5

Silnik wycieraczek ALANKO 10800070 (Z przodu)

Silnik wycieraczek ALANKO  10800070 (Z przodu)
Silnik wycieraczek ALANKO 10800070 (Z przodu)
Powiększ
ALANKO

Producent: ALANKO

Kod produktu: 10800070

Jednostka: szt

Napięcie [V] 12

Lokalizacja w aucie Z przodu

ID wykonania wtyczki beidseitigabger.

Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony

Ilość biegunów 5

Jednostka ilości Sztuka

Ilość otworów gwintowanych 3

Liczba otworów do mocowania 3

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Silnik wycieraczek 10800070 ALANKO

  • Napięcie [V]:  12
  • Lokalizacja w aucie:  Z przodu
  • ID wykonania wtyczki:  beidseitigabger.
  • Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdów z kierownicą z lewej lub prawej strony
  • Ilość biegunów:  5
  • Jednostka ilości:  Sztuka
  • Ilość otworów gwintowanych:  3
  • Liczba otworów do mocowania:  3
Część znajduje się w kategorii: Silnik wycieraczek
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CASCO CWM30126AS
CASCO CWM30126GS
ERA 460030
ERA 460030A
FIAT 46748140
FIAT 46804975
FIAT 51839941
MAG 064343499010
MAG 64343499
MAG TGE434T
METZGER 2190578
WAI WPM9025
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Silnik wycieraczek 10800070 ALANKO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Silnik wycieraczek 10800070

Silnik wycieraczek

Silnik wycieraczek to kluczowy element układu odpowiadającego za czyszczenie szyb. W każdym samochodzie znajdują się dwa silniki wycieraczek – jeden napędza przednie, a drugi tylne skrzydła. Siła generowana przez silnik umożliwia płynny ruch skrzydeł, a także manipulację tempem i częstotliwością ich pracy. Napęd wycieraczek pobiera energię z akumulatora.

Jak każdy silnik, również napęd wycieraczek może ulec awarii, wskutek zatkania lub stępienia którejś z części. Do jego wnętrza mogą dostać się zanieczyszczenia, ponadto poszczególne elementy konstrukcyjne zwyczajnie ulegają zużyciu wskutek częstej eksploatacji. Przeważnie silnik wysyła subtelne sygnały, gdy traci sprawność. Zwykle skrzydła pracują wolniej oraz coraz częściej się zacinają. Przy takich objawach konieczna jest interwencja, gdyż całkowite zatrzymanie działania wycieraczek może być bardzo niebezpieczne. Przeważnie dochodzi do niego podczas jazdy w deszczu lub śniegu, gdyż to wtedy mechanizm wycieraczek działa najintensywniej. Przed przystąpieniem do zakupu i wymiany silnika wycieraczek warto sprawdzić, czy niesprawność skrzydeł rzeczywiście wynika z jego awarii. Problem może tkwić bowiem w uszkodzeniu innej części mechanizmu lub w wyładowaniu akumulatora.

Żywotność silników wycieraczek jest mocno zróżnicowana. Warto zatem inwestować jedynie w dobrej jakości napędy od uznanych producentów, gdyż zwykle funkcjonują one doskonale nawet po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Niemniej jednak, nawet montując tylko najlepsze silniki wycieraczek, należy się liczyć z koniecznością co najmniej kilkukrotnej ich wymiany przez cały okres eksploatacji samochodu.

Obsługa klienta