ZWROT 100 PLN ZA ZAKUPY W TEN WEEKEND! SPRAWDŹ JAK!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
4 4 4 4
2 2 2 2
9 9 9 9
0 0 0 0
9 9 9 9

Rura rozdzielacza, paliwo BOSCH 0 445 214 018

Rura rozdzielacza, paliwo BOSCH  0 445 214 018
Rura rozdzielacza, paliwo BOSCH 0 445 214 018
Powiększ
BOSCH

Producent: BOSCH

Kod produktu: 0445214018

Jednostka: szt.

Preparat paliwowy: Common Rail (CR) Common Rail jest to rodzaj układu wtrysku paliwa, wykorzystywany w silnikach Diesla. W systemie tym pompa paliwowa nie tłoczy paliwa bezpośrednio do wtryskiwaczy, lecz do wspólnej szyny która jest także akumulatorem paliwa. Wtryskiwacze po otrzymaniu impulsu elektrycznego otwierają się i rozpylają paliwo w komorze spalania.
dowiedz się więcej...

Rodzaj paliwa: Olej napędowy Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.
dowiedz się więcej...

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Z czujnikiem ciśnienia

EAN: 3165143128381

Numer katalogowy: CR/V4/10-2S

Stan: Fabrycznie nowy

1057,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach

Zestaw zawiera następujące elementy:

Ilość Nazwa Nr części
1 szt. Czujnik ciśnienia paliwa BOSCH 0 281 002 522
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Rura rozdzielacza, paliwo 0445214018 BOSCH

Parametry
Preparat paliwowy:  Common Rail (CR)
Rodzaj paliwa:  Olej napędowy
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z czujnikiem ciśnienia
Część znajduje się w kategorii: Rozdzielacz paliwa i przewody
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
RENAULT 82 00 010 077
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Rura rozdzielacza, paliwo 0445214018 BOSCH

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Rura rozdzielacza, paliwo?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Rura rozdzielacza, paliwo 0 445 214 018

BOSCH

Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.

Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.

Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.

Cechy Cześci

Common Rail (CR) - Common Rail jest to rodzaj układu wtrysku paliwa, wykorzystywany w silnikach Diesla. W systemie tym pompa paliwowa nie tłoczy paliwa bezpośrednio do wtryskiwaczy, lecz do wspólnej szyny która jest także akumulatorem paliwa. Wtryskiwacze po otrzymaniu impulsu elektrycznego otwierają się i rozpylają paliwo w komorze spalania.

Olej napędowy - Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Obsługa klienta