WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY OD 49 PLN! KOD: ONLINE
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
5 5 5 5
2 2 2 2
1 1 1 1
3 3 3 3
3 3 3 3

Rozrusznik HELLA 8EA 726 186-001

Rozrusznik HELLA  8EA 726 186-001
Rozrusznik HELLA 8EA 726 186-001
Powiększ
HELLA

Producent: HELLA

Kod produktu: 8EA726186-001

Jednostka: szt.

Liczba otworów do mocowania: 2

Złącze / klema: Z klemą 15a

Złącze / klema: Z klemą 50(Jet) Klema to rodzaj zacisku dokręconego i zabezpieczonego śrubą. Klemy wykorzystywane są w samochodowych instalacjach elektrycznych, gdzie ważna jest sztywność i pewność połączenia. Najpopularniejsze są oczywiście klemy akumulatorowe, jednak w motoryzacji występuje wiele innych, równie popularnych i potrzebnych klem. Do przykładów można zaliczyć klemy występujące na rozruszniku samochodowym.
dowiedz się więcej...

Ilość otworów gwintowanych: 0

Kierunek obrotów: Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara

Średnica flanszy [mm]: 76

Napięcie [V]: 12

Moc znamionowa [kW]: 1

Rodzaj wtyczki: Wtyk płaski

Ilość zębów: 10

EAN: 4082300057348

Stan: Fabrycznie nowy

1163,00 Cena zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Rozrusznik 8EA726186-001 HELLA

Parametry
Liczba otworów do mocowania:  2
Złącze / klema:  Z klemą 15a
Złącze / klema:  Z klemą 50(Jet)
Ilość otworów gwintowanych
Kierunek obrotów:  Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
Średnica flanszy [mm]:  76
Napięcie [V]:  12
Moc znamionowa [kW]:  1
Rodzaj wtyczki:  Wtyk płaski
Ilość zębów:  10
Część znajduje się w kategorii: Rozrusznik
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ARTEC 28212961
ATL A 14 810
ATL A 14 820
BOSCH 0 001 111 217
BOSCH 0 001 112 010
BOSCH 0 001 112 011
BOSCH 0 001 114 009
BOSCH 0 001 114 010
BOSCH 0 001 181 014
BOSCH 0 986 014 810
BOSCH 0 986 014 810 090
BOSCH 0 986 014 820
BOSCH 0 986 014 820 090
BOSCH B 001 111 217
BOSCH B 001 181 014
BOSCH DM (L) 12V 0,9 KW
BOSCH DM (L) 12V 1,0 KW
BOSCH F 032 CS0 559
DELCOREMY 311.129.102
ELSTOCK 25-2253
ELSTOCK 26-1313
FRIESEN 41-14.810
FRIESEN 41-14.820
FRIESEN 80-14.810
FRIESEN 80-14.820
HBELPARTS 42 014 810
HBELPARTS 42 014 820
HBELPARTS 42 016 110
HELLA 726 186-001
LOMBA SS801
LUCAS_ELEC LRS 731
LUCAS_ELEC LRS00731
LUCAS_ELEC LRS02132
MAG 943 25 169 501 0
MAG 9432 51322
MAG 9432 51434
MAG MSR416
MAG MSR506
MAG MSR956
POWERMAX 8212961
POWERMAX 88212961
PSH 300.507.102
PSH 300.508.102
SPIDAN 1320
SPIDAN 1326
SPIDAN 1396
VALEO 455673
VW 02A 911 023
VW 02A 911 023 A
VW 02A 911 023 AX
VW 02A 911 023 X
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (6)

Opinie o Rozrusznik 8EA726186-001 HELLA

opinie puchar
2020-04-20
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Użyty do paska z 2007 z DSG i silnikiem BMA, gdzie siedział fabrycznie 1,7kW też 10 zębów.
Wszedł jakby co dopiero został wyjęty. Zero luzów, montaż plug&play without prey :D
Już raz się skusiłem na używkę. I co najważniejsze po zamontowaniu tego wiem, że używany kręcił jakby mu się chciało a nie mógł.
Po niecałych 3 latach padł z dnia na dzień.
Na szczęście, że w garażu i nie trzeba było lawety. Jeszcze większe, że nie gdzieś pod przejazdem kolejowym.
Kilku mechaników nie chciało się za to zabrać bo nie robią na wyjazdach.
A sam nie jestem fizycznie w stanie tego zrobić. Z pomocą kolegi 45 minut i po sprawie. Bez kanału bez lewarków. Wszystko od góry raptem 1 śrubka od obudowy filtra (2 mocowanie na wcisk) 2 śruby mocujące flanszę rozrusznika (jedna grzechotką druga oczkowym płaskim) i 1 od przewodu dodatniego plus wtyczka od elektromagnesu. Wtyczka ma zabezpieczenie które trzeba wyciągnąć a później wepchnąć by zablokować wtyczkę.

Polecam przy okazji przewody masowe odkręcić i przeczyścić ale ten łączący silnik z karoserią, plus ten z klemą minusową też.

Aha dodatni przewód lepiej sobie przykręcić przed włożeniem nowego rozrusznika bo trzeba skontrować drugim kluczem by przypadkiem z obudowy nie wyrwać tej śruby, która jest zatopiona jakby w bakelitowym tworzywie (nawet oryginał tak ma) ale musi być ciut cieńszy niż przeciętne płaskie klucze. Ja użyłem jakiegoś rowerowego. Dlatego druga osoba wskazana.

Po pierwszym odpaleniu zero dziwnych dźwięków. Silnik odpala żwawo jak nowy. Już mam go z miesiąc i śmiga ślicznie a trochę się obawiałem co do jakości wykonania bo Made in China. W ręku wygląda bardzo solidnie dosłownie idealnie.
Kolega się śmiał, że teraz silnik sam odpala bo nie słychać rozrusznika jak kręci :D
Są i tańsze ale regenerowane a to jednak dość poważny podzespół no i z "pycha" nie odpalisz z DSG (tak wiem silników na paskach rozrządu nie odpala się z pycha żadnych silników).
Szczerze polecam.
opinie puchar
2020-02-17
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Szukając dobrego rozrusznika do Skody Octavii 1 trafiłem tutaj i przekonała mnie cena, teraz czekam na przesyłkę by ocenić jakość. Chodź pacząc na producenta na pewno nie mam się o co martwić.

opinie puchar
2016-12-22
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Silnik startuje momentalnie z tym rozrusznikiem. Polecam go jak ktoś jest na etapie poszukiwań dobrego rozrusznika. Zdecydowanie bardzo dobry i udany zakup.
opinie puchar
2016-12-22
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Ten rozrusznik jest jak najbardziej godny polecenia. Auto Odpala raz dwa. Jak ktoś szuka dobrego rozrusznika to ten zdecydowanie jest idealny. Polecam bardzo
opinie puchar
2015-07-29
3/5
Jakość:
3/5
Precyzja:
3/5
Ocena działania
3/5
Ocena użytkownika
3/5
Ogólne wrażenia
3/5
Miałem duży dylemat wybierając rozrusznik, ale znajomy polecił mi własnie ten. Okazało się, że to naprawdę dobry wybór. Polecam! Świetny sprzęt!
opinie puchar
2015-07-29
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Porządny sprzęt. Znajomy mnie namówił na kupno, ale nie żałuję w ogóle. Sprawdza się idealnie!

Co sądzisz o tym produkcie?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Rozrusznik 8EA 726 186-001

Rozrusznik

Rozrusznik to podstawowy element osprzętu silnika spalinowego, którego praca jest bardzo krótka, ale pozwala na bardzo ważną czynność, czyli na odpalenie samochodu. To część samochodowa, która jest de facto silnikiem prądu stałego. Rola rozrusznika sprowadza się do wprawienia silnika spalinowego w ruch.

Budowa rozrusznika samochodowego jest stosunkowo prosta. To zaledwie kilka elementów składowych: zewnętrzna obudowa, mechanizm sprzęgający, wirnik, cewka i szczotki oraz elektromagnes, który odpowiada za załączanie.

Rozrusznik to element, który po jakimś czasie ulega usterkom. Najprostszy sposób rozpoznania awarii rozrusznika to problem z rozruchem silnika. Jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce rozrusznik nie rozpoczyna pracy a silnik nie odpala, to diagnoza może być tylko jedna – awaria rozrusznika samochodowego. Usterkę można rozpoznać po charakterystycznym odgłosie pukania.

Naprawa rozrusznika polega na jego wymianie na nowy. To najprostszy i zarazem najbardziej skuteczny sposób. Koszt być może nie należy do najniższych, ale nie jest to element, który wymienia się regularnie, ze wskazaniem na interwały podane w instrukcji obsługi samochodu. Rozruszniki samochodowe wytrzymują bowiem długie lata, dlatego warto zainwestować w fabrycznie nowy, dobrej jakości produkt.

Rozrusznik to bardzo ważna część samochodowa od której zależy to, czy w ogóle wyjedziemy samochodem z garażu. Po sprawdzone auto części, w tym rozruszniki wielu znanych marek, zapraszamy do naszej oferty.

HELLA

Firma Hella należy do grona najlepszych dostawców części do aut dla światowego przemysłu motoryzacyjnego. Nowoczesny koncern produkuje doskonałej jakości części do samochodów dla niemal wszystkich popularnych europejskich i japońskich marek oraz niektórych koreańskich.

Podstawowa linia produkcyjna marki skupia się wokół reflektorów samochodowych i innych świateł w samochodzie. Ponad 17 000 numerów referencyjnych marki Hella jest produkowanych w 17 przedsiębiorstwach w Europie, Ameryce i Azji i jest dostarczanych do ponad stu krajów na całym świecie.

Hella zyskała uznanie całego świata jako najlepszy dostawca oświetlenia samochodowego klasy Premium. Oferta jest jednak znacznie szersza. Firma produkuje także pióra wycieraczek, części układu klimatyzacji, zestawy paska rozrządu, elementy sprzęgła samochodowego, filtry kabinowe, podzespoły osprzętu silnika, a także części samochodowe dedykowane układowi hamulcowemu, chłodzenia oraz kierowniczemu i zapłonowemu.

Innowacje i wysoka jakość części zamiennych Hella to gwarancja niezawodności i trwałości niezależnie od warunków eksploatacji. Firma spełnia najwyższe standardy jakości, a co więcej przyczynia się do rozwoju przemysłu motoryzacyjnego poprzez wprowadzanie innowacyjnych technologii.

Każda z części do samochodów Hella produkowana jest z uwzględnieniem najmniejszych szczegółów obejmujących najszerszy zakres potrzeb kierowców. Firma spełnia europejskie normy i posiada odpowiednie certyfikaty. Części Hella to bez wątpienia jeden z najlepszych wyborów na rynku części zamiennych.

Cechy Cześci

Klema akumulatora - Klema to rodzaj zacisku dokręconego i zabezpieczonego śrubą. Klemy wykorzystywane są w samochodowych instalacjach elektrycznych, gdzie ważna jest sztywność i pewność połączenia. Najpopularniejsze są oczywiście klemy akumulatorowe, jednak w motoryzacji występuje wiele innych, równie popularnych i potrzebnych klem. Do przykładów można zaliczyć klemy występujące na rozruszniku samochodowym.

Obsługa klienta