Dodatkowe informacje o Rozrusznik 8EA726186-001 HELLA
Parametry | |
Liczba otworów do mocowania: | 2 |
Złącze / klema: | Z klemą 15a |
Złącze / klema: | Z klemą 50(Jet) |
Ilość otworów gwintowanych | |
Kierunek obrotów: | Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara |
Średnica flanszy [mm]: | 76 |
Napięcie [V]: | 12 |
Moc znamionowa [kW]: | 1 |
Rodzaj wtyczki: | Wtyk płaski |
Ilość zębów: | 10 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
ARTEC | 28212961 |
ATL | A 14 810 |
ATL | A 14 820 |
BOSCH | 0 001 111 217 |
BOSCH | 0 001 112 010 |
BOSCH | 0 001 112 011 |
BOSCH | 0 001 114 009 |
BOSCH | 0 001 114 010 |
BOSCH | 0 001 181 014 |
BOSCH | 0 986 014 810 |
BOSCH | 0 986 014 810 090 |
BOSCH | 0 986 014 820 |
BOSCH | 0 986 014 820 090 |
BOSCH | B 001 111 217 |
BOSCH | B 001 181 014 |
BOSCH | DM (L) 12V 0,9 KW |
BOSCH | DM (L) 12V 1,0 KW |
BOSCH | F 032 CS0 559 |
DELCOREMY | 311.129.102 |
ELSTOCK | 25-2253 |
ELSTOCK | 26-1313 |
FRIESEN | 41-14.810 |
FRIESEN | 41-14.820 |
FRIESEN | 80-14.810 |
FRIESEN | 80-14.820 |
HBELPARTS | 42 014 810 |
HBELPARTS | 42 014 820 |
HBELPARTS | 42 016 110 |
HELLA | 726 186-001 |
LOMBA | SS801 |
LUCAS_ELEC | LRS 731 |
LUCAS_ELEC | LRS00731 |
LUCAS_ELEC | LRS02132 |
MAG | 943 25 169 501 0 |
MAG | 9432 51322 |
MAG | 9432 51434 |
MAG | MSR416 |
MAG | MSR506 |
MAG | MSR956 |
POWERMAX | 8212961 |
POWERMAX | 88212961 |
PSH | 300.507.102 |
PSH | 300.508.102 |
SPIDAN | 1320 |
SPIDAN | 1326 |
SPIDAN | 1396 |
VALEO | 455673 |
VW | 02A 911 023 |
VW | 02A 911 023 A |
VW | 02A 911 023 AX |
VW | 02A 911 023 X |
Dowiedz się więcej:
Regeneracja rozrusznika. Na czym to polega i ile kosztuje?
Rozrusznik również może się zużyć. Zobacz, jak rozpoznać objawy takiego zużycia
-10% na całą elektrykę i układ zapłonowy!
Jak rozpoznać uszkodzenie regulatora napięcia? W jaki sposób sprawdzić, czy na pewno uległ awarii?
Auta elektryczne – wizja przyszłości staje się codziennością
Kontrolki na desce rozdzielczej znakami drogowymi w aucie
Kiedy i jakiego prostownika powinniśmy używać?
Opinie o Rozrusznik 8EA726186-001 HELLA

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Wszedł jakby co dopiero został wyjęty. Zero luzów, montaż plug&play without prey :D
Już raz się skusiłem na używkę. I co najważniejsze po zamontowaniu tego wiem, że używany kręcił jakby mu się chciało a nie mógł.
Po niecałych 3 latach padł z dnia na dzień.
Na szczęście, że w garażu i nie trzeba było lawety. Jeszcze większe, że nie gdzieś pod przejazdem kolejowym.
Kilku mechaników nie chciało się za to zabrać bo nie robią na wyjazdach.
A sam nie jestem fizycznie w stanie tego zrobić. Z pomocą kolegi 45 minut i po sprawie. Bez kanału bez lewarków. Wszystko od góry raptem 1 śrubka od obudowy filtra (2 mocowanie na wcisk) 2 śruby mocujące flanszę rozrusznika (jedna grzechotką druga oczkowym płaskim) i 1 od przewodu dodatniego plus wtyczka od elektromagnesu. Wtyczka ma zabezpieczenie które trzeba wyciągnąć a później wepchnąć by zablokować wtyczkę.
Polecam przy okazji przewody masowe odkręcić i przeczyścić ale ten łączący silnik z karoserią, plus ten z klemą minusową też.
Aha dodatni przewód lepiej sobie przykręcić przed włożeniem nowego rozrusznika bo trzeba skontrować drugim kluczem by przypadkiem z obudowy nie wyrwać tej śruby, która jest zatopiona jakby w bakelitowym tworzywie (nawet oryginał tak ma) ale musi być ciut cieńszy niż przeciętne płaskie klucze. Ja użyłem jakiegoś rowerowego. Dlatego druga osoba wskazana.
Po pierwszym odpaleniu zero dziwnych dźwięków. Silnik odpala żwawo jak nowy. Już mam go z miesiąc i śmiga ślicznie a trochę się obawiałem co do jakości wykonania bo Made in China. W ręku wygląda bardzo solidnie dosłownie idealnie.
Kolega się śmiał, że teraz silnik sam odpala bo nie słychać rozrusznika jak kręci :D
Są i tańsze ale regenerowane a to jednak dość poważny podzespół no i z "pycha" nie odpalisz z DSG (tak wiem silników na paskach rozrządu nie odpala się z pycha żadnych silników).
Szczerze polecam.

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
Szukając dobrego rozrusznika do Skody Octavii 1 trafiłem tutaj i przekonała mnie cena, teraz czekam na przesyłkę by ocenić jakość. Chodź pacząc na producenta na pewno nie mam się o co martwić.

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|

Jakość: |
|
Precyzja: |
|
Ocena działania |
|
Ocena użytkownika |
|
Ogólne wrażenia |
|
KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Rozrusznik 8EA 726 186-001
Rozrusznik
Rozrusznik to podstawowy element osprzętu silnika spalinowego, którego praca jest bardzo krótka, ale pozwala na bardzo ważną czynność, czyli na odpalenie samochodu. To część samochodowa, która jest de facto silnikiem prądu stałego. Rola rozrusznika sprowadza się do wprawienia silnika spalinowego w ruch.
Budowa rozrusznika samochodowego jest stosunkowo prosta. To zaledwie kilka elementów składowych: zewnętrzna obudowa, mechanizm sprzęgający, wirnik, cewka i szczotki oraz elektromagnes, który odpowiada za załączanie.
Rozrusznik to element, który po jakimś czasie ulega usterkom. Najprostszy sposób rozpoznania awarii rozrusznika to problem z rozruchem silnika. Jeżeli po przekręceniu kluczyka w stacyjce rozrusznik nie rozpoczyna pracy a silnik nie odpala, to diagnoza może być tylko jedna – awaria rozrusznika samochodowego. Usterkę można rozpoznać po charakterystycznym odgłosie pukania.
Naprawa rozrusznika polega na jego wymianie na nowy. To najprostszy i zarazem najbardziej skuteczny sposób. Koszt być może nie należy do najniższych, ale nie jest to element, który wymienia się regularnie, ze wskazaniem na interwały podane w instrukcji obsługi samochodu. Rozruszniki samochodowe wytrzymują bowiem długie lata, dlatego warto zainwestować w fabrycznie nowy, dobrej jakości produkt.
Rozrusznik to bardzo ważna część samochodowa od której zależy to, czy w ogóle wyjedziemy samochodem z garażu. Po sprawdzone auto części, w tym rozruszniki wielu znanych marek, zapraszamy do naszej oferty.
HELLA
Firma Hella należy do grona najlepszych dostawców części do aut dla światowego przemysłu motoryzacyjnego. Nowoczesny koncern produkuje doskonałej jakości części do samochodów dla niemal wszystkich popularnych europejskich i japońskich marek oraz niektórych koreańskich.
Podstawowa linia produkcyjna marki skupia się wokół reflektorów samochodowych i innych świateł w samochodzie. Ponad 17 000 numerów referencyjnych marki Hella jest produkowanych w 17 przedsiębiorstwach w Europie, Ameryce i Azji i jest dostarczanych do ponad stu krajów na całym świecie.
Hella zyskała uznanie całego świata jako najlepszy dostawca oświetlenia samochodowego klasy Premium. Oferta jest jednak znacznie szersza. Firma produkuje także pióra wycieraczek, części układu klimatyzacji, zestawy paska rozrządu, elementy sprzęgła samochodowego, filtry kabinowe, podzespoły osprzętu silnika, a także części samochodowe dedykowane układowi hamulcowemu, chłodzenia oraz kierowniczemu i zapłonowemu.
Innowacje i wysoka jakość części zamiennych Hella to gwarancja niezawodności i trwałości niezależnie od warunków eksploatacji. Firma spełnia najwyższe standardy jakości, a co więcej przyczynia się do rozwoju przemysłu motoryzacyjnego poprzez wprowadzanie innowacyjnych technologii.
Każda z części do samochodów Hella produkowana jest z uwzględnieniem najmniejszych szczegółów obejmujących najszerszy zakres potrzeb kierowców. Firma spełnia europejskie normy i posiada odpowiednie certyfikaty. Części Hella to bez wątpienia jeden z najlepszych wyborów na rynku części zamiennych.
Cechy Cześci
Klema akumulatora - Klema to rodzaj zacisku dokręconego i zabezpieczonego śrubą. Klemy wykorzystywane są w samochodowych instalacjach elektrycznych, gdzie ważna jest sztywność i pewność połączenia. Najpopularniejsze są oczywiście klemy akumulatorowe, jednak w motoryzacji występuje wiele innych, równie popularnych i potrzebnych klem. Do przykładów można zaliczyć klemy występujące na rozruszniku samochodowym.