-10% AKCESORIA SAMOCHODOWE ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
3 3 3 3
1 1 1 1
9 9 9 9
3 3 3 3
8 8 8 8

Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego HUTCHINSON T0071

Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego HUTCHINSON  T0071
Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego HUTCHINSON T0071
Powiększ
HUTCHINSON

Producent: HUTCHINSON

Kod produktu: T0071

Jednostka: szt

Szerokość [mm] 26,00

Średnica 1 [mm] 60,20

178,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego T0071 HUTCHINSON

  • Szerokość [mm]:  26,00
  • Średnica 1 [mm]:  60,20
Część znajduje się w kategorii: Rolka napinacza
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CITRO 5751-C8
DAYCO APV2547
FEBI 31075
FIAT 9652046680
GATES T39055
INA 534 0179 10
PEUGEOT 5751-C8
QUINTON HA QTA1390
RUV 55989
SNR GA359.14
SWAG 62931075
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Opinie (0)

Opinie o Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego T0071 HUTCHINSON

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego T0071

Rolka napinacza

Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska klinowego lub wielorowkowego. Pasek ten odpowiada za napędzanie działania m.in. pompy wody czy alternatora oraz umożliwienie dostarczania mieszanki paliwowej do komory spalania. Nieprawidłowe napięcie paska sprawia, że uruchamiane przez niego urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Przekłada się to również na ograniczenie możliwości akumulatora, przez co mogą występować problemy z odpaleniem silnika. Tym samym awaria któregokolwiek z elementów konstrukcji napinacza, w tym również rolki, w zasadzie uniemożliwia jazdę samochodem.

W dzisiejszych pojazdach spotkać można zarówno rolki wielorowkowe, jak i gładkie. Pierwszy typ pojawia się tam, gdzie występuje pasek klinowy. Ostatnimi czasy jednak pasek klinowy traci popularność, a konstruktorzy coraz częściej decydują się na wersję wielorowkową, co wymaga również zastosowania rolki z rowkami. Różnica pomiędzy poszczególnymi rolkami napinacza polega także na zastosowanych materiałach. Producenci oferują szeroki wybór rolek metalowych, jednak pojawiają się również modele z tworzywa sztucznego, które często wcale nie odstają jakościowo.

Awarie rolki napinacza dotyczą zwykle wytarcia jej powierzchni. Efektem tego jest nie w pełni efektywna praca napinacza lub jej całkowite zatrzymanie, a w konsekwencji uniemożliwienie prawidłowego działania paska i problemy na poziomie zapalenia samochodu. Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X