Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
0 0 0 0
0 0 0 0
2 2 2 2
1 1 1 1
0 0 0 0

Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego FEBEST 0187-ZZE150

Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego FEBEST  0187-ZZE150
Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego FEBEST 0187-ZZE150
Powiększ
FEBEST

Producent: FEBEST

Kod produktu: 0187-ZZE150

Jednostka: szt

Szerokość [mm] 24,2

Średnica [mm] 70,2

Ciężar [kg] 0,095

EAN 4056111077529

165,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego 0187-ZZE150 FEBEST

  • Szerokość [mm]:  24,2
  • Średnica [mm]:  70,2
  • Ciężar [kg]:  0,095
Część znajduje się w kategorii: Rolka napinacza
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CHRYS 04668509AB
CHRYS 04668509AC
CHRYS 04668509AD
CHRYS 4668509AD
DAIHA 16620-47010
FORD 1367254
ITAL1 K05184617AD
LAND ROVER LR013506
TOYOT 16620-0V021
TOYOT 16620-0V022
TOYOT 16620-0V041
TOYOT 16620-0V042
TOYOT 16620-36010
TOYOT 16620-36011
TOYOT 16620-36012
TOYOT 16620-47010
VAG 038903315AH
VAG 038903315AM
VAG 038903315AN
VAG 06A903315E
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Opinie (0)

Opinie o Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego 0187-ZZE150 FEBEST

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego 0187-ZZE150

Rolka napinacza

Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska klinowego lub wielorowkowego. Pasek ten odpowiada za napędzanie działania m.in. pompy wody czy alternatora oraz umożliwienie dostarczania mieszanki paliwowej do komory spalania. Nieprawidłowe napięcie paska sprawia, że uruchamiane przez niego urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Przekłada się to również na ograniczenie możliwości akumulatora, przez co mogą występować problemy z odpaleniem silnika. Tym samym awaria któregokolwiek z elementów konstrukcji napinacza, w tym również rolki, w zasadzie uniemożliwia jazdę samochodem.

W dzisiejszych pojazdach spotkać można zarówno rolki wielorowkowe, jak i gładkie. Pierwszy typ pojawia się tam, gdzie występuje pasek klinowy. Ostatnimi czasy jednak pasek klinowy traci popularność, a konstruktorzy coraz częściej decydują się na wersję wielorowkową, co wymaga również zastosowania rolki z rowkami. Różnica pomiędzy poszczególnymi rolkami napinacza polega także na zastosowanych materiałach. Producenci oferują szeroki wybór rolek metalowych, jednak pojawiają się również modele z tworzywa sztucznego, które często wcale nie odstają jakościowo.

Awarie rolki napinacza dotyczą zwykle wytarcia jej powierzchni. Efektem tego jest nie w pełni efektywna praca napinacza lub jej całkowite zatrzymanie, a w konsekwencji uniemożliwienie prawidłowego działania paska i problemy na poziomie zapalenia samochodu. Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.

Obsługa klienta