TYSIĄCE PRODUKTÓW TANIEJ NAWET O -90%! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
5 5 5 5
3 3 3 3
1 1 1 1
5 5 5 5
1 1 1 1
8 8 8 8

Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego AUGER 74706

Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego AUGER  74706
Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego AUGER 74706
Powiększ
AUGER

Producent: AUGER

Kod produktu: 74706

Jednostka: szt

Ciężar [kg]: 1,17

EAN: 4051334640086

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego 74706 AUGER

  • Ciężar [kg]:  1,17
Część znajduje się w kategorii: Rolka napinacza
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGER 74706
DT SPARE P 4.61520
MERCEDES-BENZ 407 200 06 70
MERCEDES-BENZ 4072000670
MERCEDES-BENZ A 407 200 06 70
MERCEDES-BENZ A4072000670
SEM LASTIK 9469
STELLOX 88-06815-SX
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Opinie (0)

Opinie o Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego 74706 AUGER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Rolka napinacza paska klinowego wielorowkowego 74706

Rolka napinacza

Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska klinowego lub wielorowkowego. Pasek ten odpowiada za napędzanie działania m.in. pompy wody czy alternatora oraz umożliwienie dostarczania mieszanki paliwowej do komory spalania. Nieprawidłowe napięcie paska sprawia, że uruchamiane przez niego urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Przekłada się to również na ograniczenie możliwości akumulatora, przez co mogą występować problemy z odpaleniem silnika. Tym samym awaria któregokolwiek z elementów konstrukcji napinacza, w tym również rolki, w zasadzie uniemożliwia jazdę samochodem.

W dzisiejszych pojazdach spotkać można zarówno rolki wielorowkowe, jak i gładkie. Pierwszy typ pojawia się tam, gdzie występuje pasek klinowy. Ostatnimi czasy jednak pasek klinowy traci popularność, a konstruktorzy coraz częściej decydują się na wersję wielorowkową, co wymaga również zastosowania rolki z rowkami. Różnica pomiędzy poszczególnymi rolkami napinacza polega także na zastosowanych materiałach. Producenci oferują szeroki wybór rolek metalowych, jednak pojawiają się również modele z tworzywa sztucznego, które często wcale nie odstają jakościowo.

Awarie rolki napinacza dotyczą zwykle wytarcia jej powierzchni. Efektem tego jest nie w pełni efektywna praca napinacza lub jej całkowite zatrzymanie, a w konsekwencji uniemożliwienie prawidłowego działania paska i problemy na poziomie zapalenia samochodu. Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X