NAWET 100 PLN ZA ZAKUP OPON! SPRAWDŹ JAK!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
3 3 3 3
4 4 4 4
6 6 6 6
5 5 5 5
9 9 9 9

Przekładnia kierownicza ZF PARTS 8001 919

Przekładnia kierownicza ZF PARTS  8001 919
Przekładnia kierownicza ZF PARTS 8001 919
Powiększ
ZF PARTS

Producent: ZF PARTS

Kod produktu: 8001919

Jednostka:

Tryb pracy Hydrauliczny

Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Z przegubem wzdłużnym

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Z manszetami układu kierowniczego

Litera rozpoznawcza 60DENU

Litera rozpoznawcza 60DHNJ

Litera rozpoznawcza 60DHTN

Litera rozpoznawcza 60DHUT

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Przekładnia kierownicza 8001919 ZF PARTS

  • Tryb pracy:  Hydrauliczny
  • Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z przegubem wzdłużnym
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z manszetami układu kierowniczego
  • Litera rozpoznawcza:  60DENU
  • Litera rozpoznawcza:  60DHNJ
  • Litera rozpoznawcza:  60DHTN
  • Litera rozpoznawcza:  60DHUT
Część znajduje się w kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CITRO 4000 GE
CITRO 4000 QE
CITRO 4000 ZF
PEUGEOT 4000 GE
PEUGEOT 4000 QE
PEUGEOT 4000 ZJ
TRW JRP799
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Przekładnia kierownicza 8001919 ZF PARTS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Przekładnia kierownicza 8001 919

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

Obsługa klienta