NAWET 100 PLN ZA ZAKUP OPON! SPRAWDŹ JAK!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
1 1 1 1
5 5 5 5
7 7 7 7
1 1 1 1
0 0 0 0

Przekładnia kierownicza ZF PARTS 8001 571

Przekładnia kierownicza ZF PARTS  8001 571
Przekładnia kierownicza ZF PARTS 8001 571
Powiększ
ZF PARTS

Producent: ZF PARTS

Kod produktu: 8001571

Jednostka:

Tryb pracy Hydrauliczny

Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony

Wyposażenie pojazdu Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic

Dla rozmiaru opon 235/60

Dla rozmiaru opon 235/65

Dla rozmiaru opon 255/50

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Przekładnia kierownicza 8001571 ZF PARTS

  • Tryb pracy:  Hydrauliczny
  • Pojazd z kierownicą po lewej / prawej stronie:  Dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
  • Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów z układem kierowniczym Servotronic
  • Dla rozmiaru opon:  235/60
  • Dla rozmiaru opon:  235/65
  • Dla rozmiaru opon:  255/50
Część znajduje się w kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
VOLVO 36 000 009
VOLVO 36 000 259
VOLVO 8 603 407
VOLVO 8 603 457
ZF LS 7853 993 301
ZF LS 7853 993 301 - 40
ZF LS 7853 993 301 01
ZF LS 7853 993 301 02
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Przekładnia kierownicza 8001571 ZF PARTS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Przekładnia kierownicza 8001 571

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X