Przekładnia kierownicza ERA BENELUX SR25691

Przekładnia kierownicza ERA BENELUX  SR25691
Przekładnia kierownicza ERA BENELUX SR25691
Powiększ
ERA BENELUX

Producent: ERA BENELUX

Kod produktu: SR25691

Jednostka: szt

Tryb pracy Manualny

Tryb pracy Elektryczny

Opcja wyposażenia Electric assist

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Przekładnia kierownicza SR25691 ERA BENELUX

  • Tryb pracy:  Manualny
  • Tryb pracy:  Elektryczny
  • Opcja wyposażenia:  Electric assist
Część znajduje się w kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
DA SILVA DM3058
DEPA M809R
DRI 714520691
ELSTOCK 14-0691
GR OP4040
LIZARTE 06.62.1270
OPEL 13152252
OPEL 13152253
OPEL 5900211
OPEL 5900258
OPEL 900015
OPEL 900020
OPEL 900021
OPEL 900022
QUINTON HA QSR322
REMY DSR1641L
SAMI OPE879
SPIDAN 51783
SPIDAN 52379
TRISCAN 8510 24304
TRW JRM210
TRW JRM538
TRW JRM539
TRW JRM540
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Przekładnia kierownicza SR25691 ERA BENELUX

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Przekładnia kierownicza SR25691

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

Obsługa klienta