DNI DARMOWEJ DOSTAWY OD 99 PLN! KOD: ONLINE
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
3 3 3 3
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
4 4 4 4

Przekładnia kierownicza ELSTOCK 11-0356

Przekładnia kierownicza ELSTOCK  11-0356
Przekładnia kierownicza ELSTOCK 11-0356
Powiększ
ELSTOCK

Producent: ELSTOCK

Kod produktu: 11-0356

Jednostka: szt.

Typ przekładni kierowniczej: Przekładnia kierownicza z listwą zębatą

Tryb pracy: Hydrauliczny

Długość całkowita [mm]: 955

Dla producentów przekładni kierowniczych: Toyoda

Ograniczenia producenta: Female tierods

Ciężar netto [kg]: 12,8

Rozmiar gwintu wejżcie: M16

Wymiar gwintu wyjście: M17

Ograniczenia producenta: Pinion Height 42mm

EAN: 5704651049061

Stan: Fabrycznie nowy

Uwagi: Kaucja 992.00 ?
1142,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Dostawa: Darmowa dostawa ?
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Przekładnia kierownicza 11-0356 ELSTOCK

Parametry
Typ przekładni kierowniczej:  Przekładnia kierownicza z listwą zębatą
Tryb pracy:  Hydrauliczny
Długość całkowita [mm]:  955
Dla producentów przekładni kierowniczych:  Toyoda
Ograniczenia producenta:  Female tierods
Ciężar netto [kg]:  12,8
Rozmiar gwintu wejżcie:  M16
Wymiar gwintu wyjście:  M17
Ograniczenia producenta:  Pinion Height 42mm
Część znajduje się w kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AMK TS1108L
CARDONE 26G76169
CARDONE 26G76207
CARDONE 26G76252
DELCOREMY DSR1077L
DEPA A1658R
DRI 711520356
ERABENELUX SR21077
LENCO SGA673L
LIZARTE 01.93.1560
SERCORE 13733
TOYOT 44200-60022
TOYOT 44250-60020
TOYOT 44250-60021
TOYOT 44250-60022
TRW JRP755
URW 30-62016
WAT AVL025
WAT JTY003
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Przekładnia kierownicza 11-0356 ELSTOCK

Opinie użytkowników nt. części:

Co sądzisz o produkcie: Przekładnia kierownicza?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Przekładnia kierownicza 11-0356

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

ELSTOCK

ELSTOCK to marka, która wywodzi się z firmy BORG Automotive Group. Od 1975 roku przedsiębiorstwo specjalizuje się w sprzedaży, produkcji, dystrybucji i regenerowaniu części samochodowych o jakości części OE. Mając ponad 45-letnie doświadczenie, marka uznawana jest za jednego z liderów i największych firm regenerujących podzespoły samochodowe w Europie. Główna siedziba znajduje się w duńskim mieście Silkeborg, jednak bardzo rozbudowany system dystrybucji sprawia, że firma dociera do klientów w całej Europie.

Przedsiębiorstwo dużą uwagę przykłada do klasycznych wartości, a wszystkie produkowane części są poddawane testom wytrzymałości, co jest gwarancją ich wysokiej jakości. Produkty Elstock powstają zgodnie z wymaganiami OE oraz posiadają odpowiedni okres gwarancji oraz niezbędne certyfikaty. Wśród części zamiennych marki ELSTOCK znajdą Państwo m.in. takie elementy samochodu jak instalacja elektryczna, układ kierowniczy, hamulcowy, a także elementy klimatyzacji czy silnika.

Klienci z całej Europy doceniają jakość oferowaną przez markę ELSTOCK ze względu na krótki czas realizacji i dostarczenia zamówień, a przede wszystkim na dużą dostępność części zamiennych przy wsparciu licznych dystrybutorów. Elstock to ciągle rozwijająca się marka, której celem jest skupienie się na potrzebach klienta i dążeniu do doskonalenia dostaw.

Cechy Cześci

Amortyzator gazowy - Amortyzator gazowy naprawdę jest to amortyzator olejowo-gazowy, inaczej hydropneumatyczny, w którym czynnikiem tłumiącym jest olej hydrauliczny i sprężony gaz (zazwyczaj azot), które oddzielone są ruchomą przegrodą. W przypadku tego typu amortyzatora, jego budowa jest prosta, ponieważ składa się tylko z jednej rury w której znajduje się pracujący tłok.

Rozpórka zawieszenia - Rozpórka zawieszenia to sztywna rozpora łącząca kielichy amortyzatorów. Ma na celu usztywnienie karoserii, aby nie ulegała ona odkształceniom podczas jazdy. Dzięki zamontowaniu rozpórki zawieszenia samochód staje się mniej podatny na odkształcenia podczas jazdy w zakrętach.

Dwururowy system tłumienia drgań zawieszenia - System dwururki stosowany jest w amortyzatorach olejowych. Amortyzator taki składa się z rurki wewnętrznej, w której zanurzony jest pracujący tłok oraz z rury zewnętrzej, która pełni funkcję osłony oraz zbiornika zbierającego nadmiar oleju.

Obsługa klienta