Dodatkowe informacje o Przekładnia kierownicza 711521037 DRI
Parametry | |
Typ przekładni kierowniczej: | Przekładnia kierownicza z listwą zębatą |
Długość [mm]: | 1505 |
Tryb pracy: | Hydrauliczny |
Ograniczenia producenta: | ZF |
Wyposażenie pojazdu: | Do pojazdów bez amortyzatora układu kierowniczego |
Ciężar netto [kg]: | 7,8 |
Numery części OEM
Producent | Numer OEM |
---|---|
AMK | TS1323L |
CARDONE | 26G44177 |
DELCOREMY | DSR1770L |
ELSTOCK | 11-1037 |
ERABENELUX | SR23008 |
LENCO | SGA978L |
LIZARTE | 01.56.2130 |
MERCEDES-BENZ | 9064600200 |
MERCEDES-BENZ | 906460020080 |
MERCEDES-BENZ | 9064600400 |
MERCEDES-BENZ | 906460040080 |
MERCEDES-BENZ | 9064600600 |
MERCEDES-BENZ | 9064600800 |
MERCEDES-BENZ | 9064601300 |
SERCORE | 13979 |
SPIDAN | 52478 |
TRW | JRP1010 |
VAG | 2E1419061 |
VAG | 2E1419061A |
VAG | 2E1419061B |
VAG | 2E1419061C |
VAG | 2E1419061D |
VAG | 2E1419061DX |
VAG | 2E1422055B |
WAT | AMR018 |
Dowiedz się więcej:
Luzy, stuki i wycieki, czyli najczęstsze objawy zużywania się maglownicy
Jak prawidłowo kasować luz na przekładni kierowniczej?
ESP - Electronic Stability Program
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy
Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?
System kontroli trakcji – ASR
-10% na układ kierowniczy i zawieszenia!
Opinie o Przekładnia kierownicza 711521037 DRI
Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE
Opinie użytkowników nt. części:KLIENCI, KTÓRZY KUPILI TEN PRODUKT, KUPILI RÓWNIEŻ
Przekładnia kierownicza 711521037
Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania
Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.
Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.
Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.
DRI
DRI to marka obecna na rynku od ponad ćwierć wieku. Firma została założona w 1998 roku w Danii. Producent części samochodowych DRI w 2007 roku stał się częścią przedsiębiorstwa Borg Automotive, które również posiada duński kapitał. Pod marką DRI sprzedawane są regenerowane części samochodowe. Producent oferuje części z aż 8 kategorii. Auto części DRI to: alternatory, rozruszniki, zaciski hamulcowe, kompresory klimatyzacji, zawory EGR, maglownice, kolumny kierownicy oraz pompy układu kierowniczego. Wysoką jakość części zamiennych DRI gwarantują wielokrotne, szczegółowe analizy jakości. Dzięki temu do sprzedaży dopuszczane są jedynie sprawdzone, niezawodne części.
DRI jest dziś częścią przedsiębiorstwa BORG Automotive, właściciela kilku marek części regenerowanych. Przedsiębiorstwo powstało już w 1975 roku. Celem firmy jest dostarczanie swoim klientom części zamiennych w jakości OE. Firma dba o to, aby jej działania nie wyrządzały szkody środowisku. Regeneracja części w porównaniu do produkcji nowych elementów to nawet o 80% mniej zanieczyszczeń emitowanych do atmosfery. Do dzisiaj główna siedziba i fabryka części BORG Automotive, a tym samym części DRI, mieszczą się w Danii. Jednak przedsiębiorstwo prowadzi działalność również w wielu innych krajach.