Przekaźnik układu ogrzewania wstępnego HITACHI 2502180

Przekaźnik układu ogrzewania wstępnego HITACHI  2502180
Przekaźnik układu ogrzewania wstępnego HITACHI 2502180
Powiększ
HITACHI

Producent: HITACHI

Kod produktu: 2502180

Jednostka: szt

Napięcie [V] 12

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Przekaźnik układu ogrzewania wstępnego 2502180 HITACHI

  • Napięcie [V]:  12
Część znajduje się w kategorii: Sterowniki i czujniki
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CITRO 598147
CITRO 9666671780
CITRO 9802424080
CITRO 9809931580
FORD 1673683
FORD 1865194
FORD AV6112A343AB
FORD AV6112A343CA
MAGNASTEYR 51299049
MAGNASTEYR 51299065
MAGNASTEYR 51299080A
MAZDA 9666671780
MITSUBISHI 1860C135
PEUGEOT 598147
PEUGEOT 9666671780
PEUGEOT 9802424080
PEUGEOT 9809931580
VOLVO 31312227
VOLVO 31422154
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Przekaźnik układu ogrzewania wstępnego 2502180 HITACHI

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Przekaźnik układu ogrzewania wstępnego 2502180

Sterowniki i czujniki

Sterowniki i czujniki to niewielkie, lecz skomplikowane części, które kierują pracą nowoczesnego samochodu. Bez ich działań kontrolnych i reakcji na wyniki pomiarów, większość podzespołów nie byłaby w stanie poprawnie funkcjonować. Czujniki kontrolują m.in. temperaturę i ciśnienie cieczy oraz gazów w instalacjach samochodowych. Większość z nich połączona jest ze sterownikiem silnika. Sterowniki i czujniki współpracują w ten sposób, że pomiary są przekazywane do sterowników, aby te mogły odpowiednio zmodyfikować skład mieszanki powietrzno-paliwowej dostarczanej do komór spalania lub manipulować tempem wtrysku.

Im nowocześniejszy samochód, tym więcej w nim czujników. Podstawowe czujniki to między innymi te, które kontrolują pracę wałka rozrządu i wału korbowego. Dzięki nim sterownik silnika otrzymuje wskazówki, jak kierować tempem wtrysku, uwzględniając obroty tłoków. Chcąc uniknąć zwiększonego spalania, należy pilnować sprawności sondy lambda, która określa poziom zanieczyszczenia spalin. Za sprawą tych informacji sterowniki uzyskują niezbędne instrukcje, jak modyfikować mieszankę paliwowo-powietrzną.

Czujniki to nowoczesne urządzenia elektroniczne, które z jednej strony są konstrukcyjnie skomplikowane, z drugiej posiadają zabezpieczenia przed uszkodzeniami. Niemniej mogą one ulegać awariom, zwłaszcza jeśli są wyeksponowane na działanie czynników zagrażających. Przykładowo, pracująca w skrajnie wysokich temperaturach oraz wśród zanieczyszczeń, sonda lambda może w pewnym momencie odmówić posłuszeństwa. Podobnie sterowniki mogą ulegać uszkodzeniom, choćby wskutek przepalenia przewodów. Zwykle w takich przypadkach konieczna jest wymiana danego elementu.

Obsługa klienta