DARMOWA DOSTAWA OD 99PLN
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
2 2 2 2
1 1 1 1
9 9 9 9
1 1 1 1
2 2 2 2

Przegub napędowy - kompletny URW MS91510 (od strony koła)

Przegub napędowy - kompletny URW  MS91510 (od strony koła)
Przegub napędowy - kompletny URW MS91510 (od strony koła)
Powiększ
URW

Producent: URW

Kod produktu: MS91510

Lokalizacja w aucie od strony koła

Średnica pierscienia uszczelniającego [mm] 56

Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 30

Długość [mm] 143,5

Średnica [mm] 80

Wymiar gwintu M22

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Przegub napędowy - kompletny MS91510 URW

  • Lokalizacja w aucie:  od strony koła
  • Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  56
  • Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  30
  • Długość [mm]:  143,5
  • Średnica [mm]:  80
  • Wymiar gwintu:  M22
Część znajduje się w kategorii: Przeguby napędowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
SUBAR 28021-AC130
SUBAR 28021-AC140
SUBAR 28021-AC150
SUBAR 28021-AC171
SUBAR 28021-AC190
SUBAR 28021-AC280
SUBAR 28021-AC281
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Przegub napędowy - kompletny MS91510 URW

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Przegub napędowy - kompletny MS91510

Przeguby napędowe

Przegub napędowy to element półosi napędowej samochodu. Rola tego podzespołu sprowadza się do umożliwienia ruchu układu zawieszenia samochodowego w górę i dół oraz skręcania kół. Przeguby napędowe nazywa się także często przegubami homokinetycznymi.

Przeguby poddaje się dużym przeciążeniom podczas jazdy samochodem. Niestety każda ich awaria lub uszkodzenie mechaniczne z reguły prowadzi do zatrzymania samochodu i uniemożliwienia dalszej jazdy. Najważniejszy aspekt eksploatacyjnych tych auto części to kontrola stanu osłon gumowych przegubów.

Bardzo istotne jest w przypadku tych podzespołów odpowiednie smarowanie. Przeguby zostały zamknięte w szczelnych osłonach, wypełnionych smarem. Jeżeli braknie odpowiedniego smarowania (np. na skutek wypłukania smaru przez wodę), to dojdzie do bardzo szybkiego zużycia eksploatacyjnego tych części. Ponadto należy mieć na uwadze, że przeguby to części samochodowe bardzo podatne na procesy korozyjne.

Przedostanie się wody do przegubu i wypłukanie smaru prowadzi do zatarcia powierzchni roboczych tego elementu, powstania zbyt dużych luzów oraz korozji. Typowe objawy uszkodzenia tej części to stukanie podczas skręcania. Najbardziej niebezpieczna sytuacja to ewentualne zerwanie całego przegubu.

Jeżeli dojdzie do zerwania przegubu kierowcy nie pozostanie nic innego jak wymienić go na nowy wraz z nową osłoną gumową, opaskami mocującymi oraz smarem.

Obsługa klienta