Przegub napędowy - kompletny SPIDAN 23697

Przegub napędowy - kompletny SPIDAN  23697
Przegub napędowy - kompletny SPIDAN 23697
Powiększ
SPIDAN

Producent: SPIDAN

Kod produktu: 23697

Jednostka: szt

Wymiar gwintu M16x1,5x77

Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego 190134

Numer artykułu zalecanego dodatku 190130

Rodzaj przegubu Przegub równobieżny Przegub równobieżny, czyli inaczej przegub homokinetyczny lub synchroniczny. Rodzaj przegubu, w którym niezależnie od kąta nachylenia osi, część napędzająca i napędzana obracają się z tą samą prędkością kątową, czyli wzajemna prędkość kątowa jest równa zeru, dzięki czemu nie występują pulsacje ani drgania na łączeniu przegubu.
dowiedz się więcej...

Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38

Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 27

Ilość zębów obręczy ABS 45

Pierścień ABS O [mm] 81,00

Średnica pierscienia uszczelniającego [mm] 59,50

Skrawanie Z rowkiem w elemencie wewnętrznym

Średnica 1 [mm] 27.94

Średnica przegubu [mm] 100,0

Długość [mm] 101,50

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Ze śrubą

379,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Przegub napędowy - kompletny 23697 SPIDAN

  • Wymiar gwintu:  M16x1,5x77
  • Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  190134
  • Numer artykułu zalecanego dodatku:  190130
  • Rodzaj przegubu:  Przegub równobieżny
  • Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  38
  • Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  27
  • Ilość zębów obręczy ABS:  45
  • Pierścień ABS O [mm]:  81,00
  • Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  59,50
  • Skrawanie:  Z rowkiem w elemencie wewnętrznym
  • Średnica 1 [mm]:  27.94
  • Średnica przegubu [mm]:  100,0
  • Długość [mm]:  101,50
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubą
Część znajduje się w kategorii: Przeguby napędowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 8E0407305B
AUDI 8E0498099C
AUDI 8E0498099E
GKN GKNJ20253
GSP 803067
LOEBRO 304335
METELLI 15-1554
MEYLE 100 498 0206
SEAT 8E0407305B
SEAT 8E0498099C
SKF VKJA5244
SKODA 8E0407305B
SKODA 8E0498099C
TRAKMOTIVE 40-0031
VW 8E0407305B
VW 8E0498099C
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Przegub napędowy - kompletny 23697 SPIDAN

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Przegub napędowy - kompletny 23697

Przeguby napędowe

Przegub napędowy to element półosi napędowej samochodu. Rola tego podzespołu sprowadza się do umożliwienia ruchu układu zawieszenia samochodowego w górę i dół oraz skręcania kół. Przeguby napędowe nazywa się także często przegubami homokinetycznymi.

Przeguby poddaje się dużym przeciążeniom podczas jazdy samochodem. Niestety każda ich awaria lub uszkodzenie mechaniczne z reguły prowadzi do zatrzymania samochodu i uniemożliwienia dalszej jazdy. Najważniejszy aspekt eksploatacyjnych tych auto części to kontrola stanu osłon gumowych przegubów.

Bardzo istotne jest w przypadku tych podzespołów odpowiednie smarowanie. Przeguby zostały zamknięte w szczelnych osłonach, wypełnionych smarem. Jeżeli braknie odpowiedniego smarowania (np. na skutek wypłukania smaru przez wodę), to dojdzie do bardzo szybkiego zużycia eksploatacyjnego tych części. Ponadto należy mieć na uwadze, że przeguby to części samochodowe bardzo podatne na procesy korozyjne.

Przedostanie się wody do przegubu i wypłukanie smaru prowadzi do zatarcia powierzchni roboczych tego elementu, powstania zbyt dużych luzów oraz korozji. Typowe objawy uszkodzenia tej części to stukanie podczas skręcania. Najbardziej niebezpieczna sytuacja to ewentualne zerwanie całego przegubu.

Jeżeli dojdzie do zerwania przegubu kierowcy nie pozostanie nic innego jak wymienić go na nowy wraz z nową osłoną gumową, opaskami mocującymi oraz smarem.

Cechy Cześci

Przegub równobieżny - Przegub równobieżny, czyli inaczej przegub homokinetyczny lub synchroniczny. Rodzaj przegubu, w którym niezależnie od kąta nachylenia osi, część napędzająca i napędzana obracają się z tą samą prędkością kątową, czyli wzajemna prędkość kątowa jest równa zeru, dzięki czemu nie występują pulsacje ani drgania na łączeniu przegubu.

Obsługa klienta