Pracujemy i dostarczamy zamówienia bez żadnych zmian #zostanwdomu
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
6 6 6 6
2 2 2 2
3 3 3 3
4 4 4 4
4 4 4 4

Przegub napędowy - kompletny SPIDAN 23693

Przegub napędowy - kompletny SPIDAN  23693
Przegub napędowy - kompletny SPIDAN 23693
Powiększ
SPIDAN

Producent: SPIDAN

Kod produktu: 23693

Jednostka: szt

Rodzaj przegubu: Przegub równobieżny Przegub równobieżny, czyli inaczej przegub homokinetyczny lub synchroniczny. Rodzaj przegubu, w którym niezależnie od kąta nachylenia osi, część napędzająca i napędzana obracają się z tą samą prędkością kątową, czyli wzajemna prędkość kątowa jest równa zeru, dzięki czemu nie występują pulsacje ani drgania na łączeniu przegubu.
dowiedz się więcej...

Uzębienie zewnętrzne od strony koła: 38

Wewnętrzne uzębienie, od strony koła: 33

Ilość zębów obręczy ABS: 45

Pierścień ABS O [mm]: 81,00

Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]: 59,50

Skrawanie: Z rowkiem w elemencie wewnętrznym

Średnica 1 [mm]: 25.75

Średnica przegubu [mm]: 88,00

Długość [mm]: 87,00

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2: Ze śrubą

Wymiar gwintu: M16x1,5x72

Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego: 190134

Numer artykułu zalecanego dodatku: 190130

EAN: 4019064036937

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Przegub napędowy - kompletny 23693 SPIDAN

  • Rodzaj przegubu:  Przegub równobieżny
  • Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  38
  • Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  33
  • Ilość zębów obręczy ABS:  45
  • Pierścień ABS O [mm]:  81,00
  • Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  59,50
  • Skrawanie:  Z rowkiem w elemencie wewnętrznym
  • Średnica 1 [mm]:  25.75
  • Średnica przegubu [mm]:  88,00
  • Długość [mm]:  87,00
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubą
  • Wymiar gwintu:  M16x1,5x72
  • Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  190134
  • Numer artykułu zalecanego dodatku:  190130
Część znajduje się w kategorii: Przeguby napędowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 8E0407305A
AUDI 8E0407305D
AUDI 8E0498099
AUDI 8E0498099D
GKN GKNJ20252
GLO 3605K
GSP 803030
GSP 803058
LOEBRO 304331
METELLI 15-1435
MEYLE 100 498 0190
SEAT 8E0407305A
SEAT 8E0407305D
SEAT 8E0498099
SEAT 8E0498099D
SKF VKJA5279
SKODA 8E0407305A
SKODA 8E0407305D
SKODA 8E0498099
SKODA 8E0498099D
TRAKMOTIVE 40-0030
VW 8E0407305A
VW 8E0407305D
VW 8E0498099
VW 8E0498099D
VW 8E0498099DX
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Przegub napędowy - kompletny 23693 SPIDAN

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Przegub napędowy - kompletny 23693

Przeguby napędowe

Przegub napędowy to element półosi napędowej samochodu. Rola tego podzespołu sprowadza się do umożliwienia ruchu układu zawieszenia samochodowego w górę i dół oraz skręcania kół. Przeguby napędowe nazywa się także często przegubami homokinetycznymi.

Przeguby poddaje się dużym przeciążeniom podczas jazdy samochodem. Niestety każda ich awaria lub uszkodzenie mechaniczne z reguły prowadzi do zatrzymania samochodu i uniemożliwienia dalszej jazdy. Najważniejszy aspekt eksploatacyjnych tych auto części to kontrola stanu osłon gumowych przegubów.

Bardzo istotne jest w przypadku tych podzespołów odpowiednie smarowanie. Przeguby zostały zamknięte w szczelnych osłonach, wypełnionych smarem. Jeżeli braknie odpowiedniego smarowania (np. na skutek wypłukania smaru przez wodę), to dojdzie do bardzo szybkiego zużycia eksploatacyjnego tych części. Ponadto należy mieć na uwadze, że przeguby to części samochodowe bardzo podatne na procesy korozyjne.

Przedostanie się wody do przegubu i wypłukanie smaru prowadzi do zatarcia powierzchni roboczych tego elementu, powstania zbyt dużych luzów oraz korozji. Typowe objawy uszkodzenia tej części to stukanie podczas skręcania. Najbardziej niebezpieczna sytuacja to ewentualne zerwanie całego przegubu.

Jeżeli dojdzie do zerwania przegubu kierowcy nie pozostanie nic innego jak wymienić go na nowy wraz z nową osłoną gumową, opaskami mocującymi oraz smarem.

SPIDAN

Spidan to firma europejska o globalnym zasięgu. Producent części samochodowych Spidan specjalizuje się w tworzeniu wysokiej jakości elementów układu zawieszenia oraz układu kierowniczego. W ofercie producenta znajdują się m.in. amortyzatory i sprężyny zawieszenia. Ponadto, obecne są tam również wahacze, tuleje i przeguby. Części układu kierowniczego Spidan to przekładnie kierownicze, drążki kierownicze, końcówki drążków i wiele więcej.

Autoczęści Spidan to produkty wysokiej jakości, przeznaczone na rynek wtórny. Wszystkie części samochodowe Spidan powstają jednak w tych samych fabrykach, w których produkowane są oryginalne elementy do pierwszego montażu. Zapewnia to częściom samochodowym Spidan wysoką jakość i zgodność z wszystkimi europejskimi i światowymi normami. Obecnie jako producent części układu kierowniczego oraz układu zawieszenia firma Spidan uważana jest za jednego ze światowych liderów rynku w swojej kategorii.

Od lat oferta marki Spidan jest regularnie poszerzana. Dlatego też dzisiaj poza głównymi liniami produktowymi, przedsiębiorstwo posiada również wiele linii dodatkowych. W fabrykach producenta powstają zatem również części układu sterowania silnika, w tym paski i łańcuchy rozrządu. Firma zajmuje się również produkcją zestawów hamulcowych oraz elementów układu zapłonowego.

Spidan to firma należąca obecnie do międzynarodowego koncernu GKN. Decyzja o wstąpieniu do grona spółek zależnych od tej korporacji okazała się bardzo trafiona. Jej konsekwencją było poszerzenie obszaru dystrybucji części samochodowych Spidan. Ponadto, dzięki przynależności do grupy GKN, auto części Spidan przeznaczone na aftermarket powstają na tych samych liniach produkcyjnych, co oryginalne elementy przeznaczone na pierwszy montaż.

Cechy Cześci

Przegub równobieżny - Przegub równobieżny, czyli inaczej przegub homokinetyczny lub synchroniczny. Rodzaj przegubu, w którym niezależnie od kąta nachylenia osi, część napędzająca i napędzana obracają się z tą samą prędkością kątową, czyli wzajemna prędkość kątowa jest równa zeru, dzięki czemu nie występują pulsacje ani drgania na łączeniu przegubu.

Obsługa klienta