Przegub napędowy - kompletny MAPCO 16834 (Od strony koła)

Przegub napędowy - kompletny MAPCO  16834 (Od strony koła)
Przegub napędowy - kompletny MAPCO 16834 (Od strony koła)
Powiększ
MAPCO

Producent: MAPCO

Kod produktu: 16834

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Od strony koła

Rodzaj przegubu Przegub równobieżny Przegub równobieżny, czyli inaczej przegub homokinetyczny lub synchroniczny. Rodzaj przegubu, w którym niezależnie od kąta nachylenia osi, część napędzająca i napędzana obracają się z tą samą prędkością kątową, czyli wzajemna prędkość kątowa jest równa zeru, dzięki czemu nie występują pulsacje ani drgania na łączeniu przegubu.
dowiedz się więcej...

Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38

Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 27

Średnica pierscienia uszczelniającego [mm] 59,5

Średnica zewnętrzna [mm] 98

Ilość zębów obręczy ABS 45

229,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Przegub napędowy - kompletny 16834 MAPCO

  • Lokalizacja w aucie:  Od strony koła
  • Rodzaj przegubu:  Przegub równobieżny
  • Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  38
  • Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  27
  • Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  59,5
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  98
  • Ilość zębów obręczy ABS:  45
Część znajduje się w kategorii: Przeguby napędowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 3B0 498 099J
AUDI 3B0 498 099K
AUDI 3B0 498 099KX
AUDI 4D0 598 099A
AUDI 8E0 498 099C
AUDI 8E0 498 099E
AUDI 8E0 498 099G
AUDI 8E0407305B
AUDI JZW 498 340 HX
AUTOMEGA 3049800998D0E
CEVAM 6277N
CIFAM 607-551
COMLINE ECV061
DENCKERMAN C120001
DENCKERMAN C120047
EKG 922763
FARCOM 134531
FEBI 33226
FIRST LINE 301962
FRIESEN QVJ793
GLO 3280K
GLO 3732K
GSP 803019
INTERPARTS OJ-1747
KAMOKA 6560
KSHKOSHIMO 1860.0068007
LPR KVAG001
METELLI 15-1267
METELLI 15-1436
METELLI 15-1441
METZGER 7110062
MEYLE 100 498 0064
NK 514765
PEX 10.140
QUINTON HA QVJ793
RCAFRANCE AA01A
RUV 75717S
SKF VKJA 3002
SPIDAN 22763
SPIDAN 22804
SPIDAN 23695
SPIDAN 23697
SWAG 30 93 3226
TOPRAN 110 811
TRISCAN 8540 29138
VEMA 18550
VW 3B0 498 099E
VW 3B0 498 099EX
VW 3B0 498 099G
VW 3B0 498 099GX
VW 3B0 498 099J
VW 3B0 498 099JX
VW 3B0 498 099K
VW 3B0 498 099KX
VW 4A0407643A
VW 4D0 407 305B
VW 4D0 498 099
VW 4D0 498 099A
VW 4D0 498 099AX
VW 4D0 498 099X
VW 4D0 598 099
VW 4D0 598 099A
VW 8D0 407 305J
VW 8D0 498 099D
VW 8D0 498 099E
VW 8E0 498 099A
VW 8E0 498 099G
VW JZW 498 340HX
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Przegub napędowy - kompletny 16834 MAPCO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Przegub napędowy - kompletny 16834

Przeguby napędowe

Przegub napędowy to element półosi napędowej samochodu. Rola tego podzespołu sprowadza się do umożliwienia ruchu układu zawieszenia samochodowego w górę i dół oraz skręcania kół. Przeguby napędowe nazywa się także często przegubami homokinetycznymi.

Przeguby poddaje się dużym przeciążeniom podczas jazdy samochodem. Niestety każda ich awaria lub uszkodzenie mechaniczne z reguły prowadzi do zatrzymania samochodu i uniemożliwienia dalszej jazdy. Najważniejszy aspekt eksploatacyjnych tych auto części to kontrola stanu osłon gumowych przegubów.

Bardzo istotne jest w przypadku tych podzespołów odpowiednie smarowanie. Przeguby zostały zamknięte w szczelnych osłonach, wypełnionych smarem. Jeżeli braknie odpowiedniego smarowania (np. na skutek wypłukania smaru przez wodę), to dojdzie do bardzo szybkiego zużycia eksploatacyjnego tych części. Ponadto należy mieć na uwadze, że przeguby to części samochodowe bardzo podatne na procesy korozyjne.

Przedostanie się wody do przegubu i wypłukanie smaru prowadzi do zatarcia powierzchni roboczych tego elementu, powstania zbyt dużych luzów oraz korozji. Typowe objawy uszkodzenia tej części to stukanie podczas skręcania. Najbardziej niebezpieczna sytuacja to ewentualne zerwanie całego przegubu.

Jeżeli dojdzie do zerwania przegubu kierowcy nie pozostanie nic innego jak wymienić go na nowy wraz z nową osłoną gumową, opaskami mocującymi oraz smarem.

MAPCO

MAPCO to francuski producent części samochodowych o globalnym zasięgu. Firma posiada dziesiątki linii produkcyjnych, oferując autoczęści niezbędne do konstrukcji niemal wszystkich układów samochodowych. Co więcej, w niektórych kategoriach produktowych MAPCO gwarantuje pokrycie niespełna 100% rynku. Tak jest choćby w przypadku części układu hamulcowego MAPCO. Ponadto, główne obszary działania przedsiębiorstwa to również produkcja części zawieszenia i układu kierowniczego.

Producent części samochodowych MAPCO posiada w asortymencie również takie części, jak: elementy układu chłodzenia, czujniki elektryczne, komponenty systemu tworzenia mieszanki paliwowej, zestawy sprzęgieł ich poszczególne części oraz wiele więcej autoczęści z różnorodnych kategorii.

Referencje katalogowe MAPCO to pozycje odnoszące się do części samochodowych przeznaczonych do aut osobowych, jak i pojazdów dostawczych i ciężarowych. Osobną grupę produktów stanowią autoczęści MAPCO z oznaczeniem HPS. Rozwinięcie skrótu HPS – High Performance Standard – oznacza specjalne wzmocnienie części desygnowanych tym oznaczeniem. Produkty tego rodzaju to części klasy premium przeznaczone do pojazdów najnowszej generacji – głównie do aut sportowych.

MAPCO to marka, która pojawiła się na rynku motoryzacyjnym przeszło 40 lat temu. Francuska firma dość szybko została doceniona również poza granicami kraju. Wysoka jakość części samochodowych oraz stałe doskonalenie produktów przyczyniły się do rozwoju przedsiębiorstwa. Dzisiaj filie firmy MAPCO są obecne również w innych krajach europejskich. Natomiast części samochodowe MAPCO są dystrybuowane do kilkudziesięciu krajów na całym świecie.

Cechy Cześci

Przegub równobieżny - Przegub równobieżny, czyli inaczej przegub homokinetyczny lub synchroniczny. Rodzaj przegubu, w którym niezależnie od kąta nachylenia osi, część napędzająca i napędzana obracają się z tą samą prędkością kątową, czyli wzajemna prędkość kątowa jest równa zeru, dzięki czemu nie występują pulsacje ani drgania na łączeniu przegubu.

Obsługa klienta