Przegub napędowy - kompletny LÖBRO 304335

Przegub napędowy - kompletny LÖBRO  304335
Przegub napędowy - kompletny LÖBRO 304335
Powiększ
LÖBRO

Producent: LÖBRO

Kod produktu: 304335

Jednostka: szt

Wymiar gwintu M16x1,5x77

Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego 190134

Numer artykułu zalecanego dodatku 190130

Rodzaj przegubu Przegub równobieżny Przegub równobieżny, czyli inaczej przegub homokinetyczny lub synchroniczny. Rodzaj przegubu, w którym niezależnie od kąta nachylenia osi, część napędzająca i napędzana obracają się z tą samą prędkością kątową, czyli wzajemna prędkość kątowa jest równa zeru, dzięki czemu nie występują pulsacje ani drgania na łączeniu przegubu.
dowiedz się więcej...

Uzębienie zewnętrzne od strony koła 38

Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 27

Ilość zębów obręczy ABS 45

Pierścień ABS O [mm] 81,00

Średnica pierscienia uszczelniającego [mm] 59,50

Skrawanie Z rowkiem w elemencie wewnętrznym

Średnica 1 [mm] 27.94

Średnica przegubu [mm] 100,0

Długość [mm] 101,50

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Ze śrubą

284,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Przegub napędowy - kompletny 304335 LÖBRO

  • Wymiar gwintu:  M16x1,5x77
  • Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego:  190134
  • Numer artykułu zalecanego dodatku:  190130
  • Rodzaj przegubu:  Przegub równobieżny
  • Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  38
  • Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  27
  • Ilość zębów obręczy ABS:  45
  • Pierścień ABS O [mm]:  81,00
  • Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  59,50
  • Skrawanie:  Z rowkiem w elemencie wewnętrznym
  • Średnica 1 [mm]:  27.94
  • Średnica przegubu [mm]:  100,0
  • Długość [mm]:  101,50
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubą
Część znajduje się w kategorii: Przeguby napędowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 8E0407305B
AUDI 8E0498099C
AUDI 8E0498099E
GSP 803067
METELLI 15-1554
MEYLE 100 498 0206
SEAT 8E0407305B
SEAT 8E0498099C
SKF VKJA5244
SKODA 8E0407305B
SKODA 8E0498099C
SPIDAN 23697
SPIDAN GKNJ20253
TRAKMOTIVE 40-0031
VW 8E0407305B
VW 8E0498099C
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (5)

Opinie o Przegub napędowy - kompletny 304335 LÖBRO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2019-06-12
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Kiedyś regularnie decydowałem się na montaż używanych części zamiennych po regeneracji. Jednak po kilku rozczarowaniach w końcu z tego zrezygnowałem. Ostatnim moim zawodem był używany przegub napędowy, który zupełnie nie spełniał swoich funkcji. Teraz zdecydowałem się na przegub Lobro i jestem zadowolony. Nie dostrzegam żadnych niepokojących sygnałów. Zawieszenie spisuje się prawidłowo zarówno przy starcie, jak i w czasie jazdy, nawet na najostrzejszych zakrętach. Przegubu napędowego Lobro używam już od kilku miesięcy, w tym czasie poddawałem samochód w sumie dwóm niewielkim przeglądom. Prosiłem również o sprawdzenie przegubów i mechanik stwierdził, że są w nienaruszonym stanie, nawet osłonka świetnie się trzyma i nie widać po niej śladów zużycia. Dlatego mam podstawy twierdzić, że przez najbliższe lata nie będę musiał już wymieniać żadnych przegubów.
opinie puchar
2019-04-17
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5

Prawdopodobnie największą bolączką kierowcy jest awaria, której nie może zidentyfikować. Tak właśnie miałem niedawno z przegubem napędowym. Za każdym razem, gdy odpalałem samochód i ruszałem, czułem wibracje, które ciągle się nasilały. Czasami też przy wyższych prędkościach kierownica lekko się trzęsła. Bardzo to było niekomfortowe, w dodatku nie czułem się bezpiecznie przyspieszając. Trudno było zidentyfikować problem, bo niby z zawieszeniem wszystko ok, układ kierowniczy też sprawny. Ostatecznie okazało się, ze problem jest dosyć błahy, bo tkwił właśnie w przegubie. Przegub po prostu się zużył, przez co przy kole powstały nadmierne luzy. Wymieniłem u mechanika ten element, fachowiec zamontował przegub napędowy Lobro. Nie mam wątpliwości, że diagnoza była dobra, ponieważ wibracje już nie występują. Przegub działa bardzo dobrze, już nie boję się nieco większych prędkości. W dodatku przegub Lobro wygląda bardzo solidnie, więc powinien być sprawny przez lata.

opinie puchar
2015-12-24
3/5
Jakość:
3/5
Precyzja:
3/5
Ocena działania
3/5
Ocena użytkownia
3/5
Ogólne wrażenia
3/5
Bardzo dobrej jakości przeguby, nie jest to produkt, który po krótkim czasie trzeba znów wymieniać, lecz substytut oryginalnego produktu, który zapewni długą i bezproblemową eksploatację.
opinie puchar
2015-07-06
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
jak najbardziej ok.
opinie puchar
2013-10-10
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownia
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Polecam, polecam i jeszcze raz polecam!!! Warto!!

Przegub napędowy - kompletny 304335

Przeguby napędowe

Przegub napędowy to element półosi napędowej samochodu. Rola tego podzespołu sprowadza się do umożliwienia ruchu układu zawieszenia samochodowego w górę i dół oraz skręcania kół. Przeguby napędowe nazywa się także często przegubami homokinetycznymi.

Przeguby poddaje się dużym przeciążeniom podczas jazdy samochodem. Niestety każda ich awaria lub uszkodzenie mechaniczne z reguły prowadzi do zatrzymania samochodu i uniemożliwienia dalszej jazdy. Najważniejszy aspekt eksploatacyjnych tych auto części to kontrola stanu osłon gumowych przegubów.

Bardzo istotne jest w przypadku tych podzespołów odpowiednie smarowanie. Przeguby zostały zamknięte w szczelnych osłonach, wypełnionych smarem. Jeżeli braknie odpowiedniego smarowania (np. na skutek wypłukania smaru przez wodę), to dojdzie do bardzo szybkiego zużycia eksploatacyjnego tych części. Ponadto należy mieć na uwadze, że przeguby to części samochodowe bardzo podatne na procesy korozyjne.

Przedostanie się wody do przegubu i wypłukanie smaru prowadzi do zatarcia powierzchni roboczych tego elementu, powstania zbyt dużych luzów oraz korozji. Typowe objawy uszkodzenia tej części to stukanie podczas skręcania. Najbardziej niebezpieczna sytuacja to ewentualne zerwanie całego przegubu.

Jeżeli dojdzie do zerwania przegubu kierowcy nie pozostanie nic innego jak wymienić go na nowy wraz z nową osłoną gumową, opaskami mocującymi oraz smarem.

LÖBRO

Lobro to marka należąca do koncernu GKN. Zajmuje się ona produkcją elementów oraz części przeniesienia napędu dla potrzeb rynku motoryzacyjnego. Firma znana jest praktycznie na całym świecie, a jej zakłady produkcyjne rozmieszczone są na terenie 30 państw. Staranne zarządzanie, stosowanie nowoczesnych i innowacyjnych rozwiązań sprawia, że części oferowane przez markę cieszą się stale rosnącym zainteresowaniem wśród klientów z całego świata.

Lobro oferuje podzespoły do wielu popularnych marek pojazdów. Są odpowiednie zarówno do budżetowych, tanich aut, jak i samochodów wymagających nowoczesnych, skomplikowanych rozwiązań. Produkty tej marki oferowane są na rynku części zamiennych. Ogromna precyzja i staranność wykonania sprawiają, że idealnie pasują do pozostałych podzespołów Twojego samochodu i zapewniają bezpieczne i komfortowe użytkowanie. Wśród części oferowanych przez Lobro znajdziemy m.in. półoś i wał napędowy, krzyżak wału i przeguby napędowe wraz z osłonami elastycznymi przegubów.

Części z logiem marki Lobro stanowią uzupełnienie szerokiej oferty firmy GKN. Cechują się łatwą dostępnością, znakomitym stosunkiem ceny do jakości oraz trwałością i wysoką jakością wykonania. Kierowcy, którzy decydują się na kupno części tej marki wyrażają na ich temat wiele pozytywnych opinii.

Cechy Cześci

Przegub równobieżny - Przegub równobieżny, czyli inaczej przegub homokinetyczny lub synchroniczny. Rodzaj przegubu, w którym niezależnie od kąta nachylenia osi, część napędzająca i napędzana obracają się z tą samą prędkością kątową, czyli wzajemna prędkość kątowa jest równa zeru, dzięki czemu nie występują pulsacje ani drgania na łączeniu przegubu.

Obsługa klienta