DNI DARMOWEJ DOSTAWY! JUŻ OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
7 7 7 7
9 9 9 9
2 2 2 2
6 6 6 6
5 5 5 5
2 2 2 2

Przegub napędowy - kompletny JP GROUP 4343300610 (od strony koła)

Przegub napędowy - kompletny JP GROUP  4343300610 (od strony koła)
Przegub napędowy - kompletny JP GROUP 4343300610 (od strony koła)
Powiększ
JP GROUP

Producent: JP GROUP

Kod produktu: 4343300610

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie od strony koła

Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 36

Ilość zębów obręczy ABS 51

Rodzaj przegubu Przegub równobieżny Przegub równobieżny, czyli inaczej przegub homokinetyczny lub synchroniczny. Rodzaj przegubu, w którym niezależnie od kąta nachylenia osi, część napędzająca i napędzana obracają się z tą samą prędkością kątową, czyli wzajemna prędkość kątowa jest równa zeru, dzięki czemu nie występują pulsacje ani drgania na łączeniu przegubu.
dowiedz się więcej...

Typ skrzyni biegów przekładnia manualna Manualne skrzynie biegów to jedne z dwóch najpopularniejszych typów przekładni stosowanych w światowej motoryzacji. Przekładnie manualne stosuje się powszechnie na całym świecie, głównie jednak wykorzystywane są przez koncerny produkujące na rynek Europejski, Afrykański i Azjatycki. Ogromną zaletą manualnych skrzyń biegów jest ich stosunkowo prosta budowa i działanie.
dowiedz się więcej...

EAN 5710412587208

212,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 99 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Przegub napędowy - kompletny 4343300610 JP GROUP

  • Lokalizacja w aucie:  od strony koła
  • Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  36
  • Ilość zębów obręczy ABS:  51
  • Rodzaj przegubu:  Przegub równobieżny
  • Typ skrzyni biegów:  przekładnia manualna
Część znajduje się w kategorii: Przeguby napędowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
LOEBRO 303437
METELLI 151453
METZGER 7110119
MEYLE 6144980018
NK 513634
QUINTON HA QVJ1163
RENAULT 8200169281
RENAULT 8200169288
RENAULT 8200499895
SKF VKJA5344
SPIDAN 20712
TRISCAN 854010115
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Przegub napędowy - kompletny 4343300610 JP GROUP

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Przegub napędowy - kompletny 4343300610

Przeguby napędowe

Przegub napędowy to element półosi napędowej samochodu. Rola tego podzespołu sprowadza się do umożliwienia ruchu układu zawieszenia samochodowego w górę i dół oraz skręcania kół. Przeguby napędowe nazywa się także często przegubami homokinetycznymi.

Przeguby poddaje się dużym przeciążeniom podczas jazdy samochodem. Niestety każda ich awaria lub uszkodzenie mechaniczne z reguły prowadzi do zatrzymania samochodu i uniemożliwienia dalszej jazdy. Najważniejszy aspekt eksploatacyjnych tych auto części to kontrola stanu osłon gumowych przegubów.

Bardzo istotne jest w przypadku tych podzespołów odpowiednie smarowanie. Przeguby zostały zamknięte w szczelnych osłonach, wypełnionych smarem. Jeżeli braknie odpowiedniego smarowania (np. na skutek wypłukania smaru przez wodę), to dojdzie do bardzo szybkiego zużycia eksploatacyjnego tych części. Ponadto należy mieć na uwadze, że przeguby to części samochodowe bardzo podatne na procesy korozyjne.

Przedostanie się wody do przegubu i wypłukanie smaru prowadzi do zatarcia powierzchni roboczych tego elementu, powstania zbyt dużych luzów oraz korozji. Typowe objawy uszkodzenia tej części to stukanie podczas skręcania. Najbardziej niebezpieczna sytuacja to ewentualne zerwanie całego przegubu.

Jeżeli dojdzie do zerwania przegubu kierowcy nie pozostanie nic innego jak wymienić go na nowy wraz z nową osłoną gumową, opaskami mocującymi oraz smarem.

Cechy Cześci

Przegub równobieżny - Przegub równobieżny, czyli inaczej przegub homokinetyczny lub synchroniczny. Rodzaj przegubu, w którym niezależnie od kąta nachylenia osi, część napędzająca i napędzana obracają się z tą samą prędkością kątową, czyli wzajemna prędkość kątowa jest równa zeru, dzięki czemu nie występują pulsacje ani drgania na łączeniu przegubu.

Przekładnia manualna - Manualne skrzynie biegów to jedne z dwóch najpopularniejszych typów przekładni stosowanych w światowej motoryzacji. Przekładnie manualne stosuje się powszechnie na całym świecie, głównie jednak wykorzystywane są przez koncerny produkujące na rynek Europejski, Afrykański i Azjatycki. Ogromną zaletą manualnych skrzyń biegów jest ich stosunkowo prosta budowa i działanie.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X