Przegub napędowy - kompletny BUGIAD 50882 (Od strony koła)

Przegub napędowy - kompletny BUGIAD  50882 (Od strony koła)
Przegub napędowy - kompletny BUGIAD 50882 (Od strony koła)
Powiększ

Producent: BUGIAD

Kod produktu: 50882

Jednostka: szt

Lokalizacja w aucie Od strony koła

Ilość zębów obręczy ABS 47

Uzębienie zewnętrzne od strony koła 33

Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 22

Średnica pierscienia uszczelniającego [mm] 52

Długość [mm] 148,5

Specyfikacja Groove Type: Outer

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Przegub napędowy - kompletny

  • Lokalizacja w aucie:  Od strony koła
  • Ilość zębów obręczy ABS:  47
  • Uzębienie zewnętrzne od strony koła:  33
  • Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  22
  • Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  52
  • Długość [mm]:  148,5
  • Specyfikacja:  Groove Type: Outer
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
CHEVR 96273760
DAEWOO 96273760
METELLI 15-1656
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Przegub napędowy - kompletny

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Przegub napędowy - kompletny 50882

Przeguby napędowe

Przegub napędowy to element półosi napędowej samochodu. Rola tego podzespołu sprowadza się do umożliwienia ruchu układu zawieszenia samochodowego w górę i dół oraz skręcania kół. Przeguby napędowe nazywa się także często przegubami homokinetycznymi.

Przeguby poddaje się dużym przeciążeniom podczas jazdy samochodem. Niestety każda ich awaria lub uszkodzenie mechaniczne z reguły prowadzi do zatrzymania samochodu i uniemożliwienia dalszej jazdy. Najważniejszy aspekt eksploatacyjnych tych auto części to kontrola stanu osłon gumowych przegubów.

Bardzo istotne jest w przypadku tych podzespołów odpowiednie smarowanie. Przeguby zostały zamknięte w szczelnych osłonach, wypełnionych smarem. Jeżeli braknie odpowiedniego smarowania (np. na skutek wypłukania smaru przez wodę), to dojdzie do bardzo szybkiego zużycia eksploatacyjnego tych części. Ponadto należy mieć na uwadze, że przeguby to części samochodowe bardzo podatne na procesy korozyjne.

Przedostanie się wody do przegubu i wypłukanie smaru prowadzi do zatarcia powierzchni roboczych tego elementu, powstania zbyt dużych luzów oraz korozji. Typowe objawy uszkodzenia tej części to stukanie podczas skręcania. Najbardziej niebezpieczna sytuacja to ewentualne zerwanie całego przegubu.

Jeżeli dojdzie do zerwania przegubu kierowcy nie pozostanie nic innego jak wymienić go na nowy wraz z nową osłoną gumową, opaskami mocującymi oraz smarem.

Obsługa klienta