Przegub napędowy - kompletny AUTEX 820228

Przegub napędowy - kompletny AUTEX  820228
Przegub napędowy - kompletny AUTEX 820228
Powiększ
AUTEX

Producent: AUTEX

Kod produktu: 820228

Wewnętrzne uzębienie, od strony koła 22

Średnica pierscienia uszczelniającego [mm] 56

Długość [mm] 153

specyfikacja GrooveType:Inner

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Przegub napędowy - kompletny 820228 AUTEX

  • Wewnętrzne uzębienie, od strony koła:  22
  • Średnica pierscienia uszczelniającego [mm]:  56
  • Długość [mm]:  153
  • specyfikacja:  GrooveType:Inner
Część znajduje się w kategorii: Przeguby napędowe
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
GSP 818034
LOEBRO 303325
LOEBRO 303326
MAZDA F02422510
MAZDA F02422510B
MAZDA F02422510C
MAZDA F02422610
MAZDA F02422610A
MAZDA F02425400
MAZDA F02425400A
MAZDA F02425400D
MAZDA F02425400E
MAZDA F02425600
MAZDA F0652560X
MAZDA F06922610C
MAZDA F0692560XC
MAZDA FA0922510A
METELLI 15-1141
SPIDAN 21175
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Przegub napędowy - kompletny 820228 AUTEX

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Przegub napędowy - kompletny 820228

Przeguby napędowe

Przegub napędowy to element półosi napędowej samochodu. Rola tego podzespołu sprowadza się do umożliwienia ruchu układu zawieszenia samochodowego w górę i dół oraz skręcania kół. Przeguby napędowe nazywa się także często przegubami homokinetycznymi.

Przeguby poddaje się dużym przeciążeniom podczas jazdy samochodem. Niestety każda ich awaria lub uszkodzenie mechaniczne z reguły prowadzi do zatrzymania samochodu i uniemożliwienia dalszej jazdy. Najważniejszy aspekt eksploatacyjnych tych auto części to kontrola stanu osłon gumowych przegubów.

Bardzo istotne jest w przypadku tych podzespołów odpowiednie smarowanie. Przeguby zostały zamknięte w szczelnych osłonach, wypełnionych smarem. Jeżeli braknie odpowiedniego smarowania (np. na skutek wypłukania smaru przez wodę), to dojdzie do bardzo szybkiego zużycia eksploatacyjnego tych części. Ponadto należy mieć na uwadze, że przeguby to części samochodowe bardzo podatne na procesy korozyjne.

Przedostanie się wody do przegubu i wypłukanie smaru prowadzi do zatarcia powierzchni roboczych tego elementu, powstania zbyt dużych luzów oraz korozji. Typowe objawy uszkodzenia tej części to stukanie podczas skręcania. Najbardziej niebezpieczna sytuacja to ewentualne zerwanie całego przegubu.

Jeżeli dojdzie do zerwania przegubu kierowcy nie pozostanie nic innego jak wymienić go na nowy wraz z nową osłoną gumową, opaskami mocującymi oraz smarem.

Obsługa klienta