Prowadnica zaworu AE VAG92504

Prowadnica zaworu AE  VAG92504
Prowadnica zaworu AE VAG92504
Powiększ
AE

Producent: AE

Kod produktu: VAG92504

Jednostka: szt

Długość [mm]: 53,500

Średnica wewnętrzna [mm]: 7,120

Średnica zewnętrzna [mm]: 12,120

EAN: 613313623035

142,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Prowadnica zaworu VAG92504 AE

  • Długość [mm]:  53,500
  • Średnica wewnętrzna [mm]:  7,120
  • Średnica zewnętrzna [mm]:  12,120
Widok karty produktu w PDF: Prowadnica zaworu (AE VAG92504)
Część znajduje się w kategorii: Prowadnica zaworu oraz uszczelki
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Prowadnica zaworu VAG92504 AE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Prowadnica zaworu VAG92504

Prowadnica zaworu oraz uszczelki

Prowadnica zaworu to jeden z niedocenianych elementów silnika. Ta stosunkowo niewielka metalowa część pełni ważne funkcje, a jej uszkodzenie może mieć fatalne konsekwencje. Miejscem montażu prowadnicy jest zawór, a jej głównym zadaniem jego prowadzenie.

Standardowo prowadnica wykonana jest z metalu. Często wykorzystuje się żeliwo, jako materiał wyjątkowo wytrzymały. Stosuje się również rozmaite dodatki, aby wzmocnić konstrukcję. Najprostsze prowadnice zaworu o przeciętnej wytrzymałości wykonuje się z żeliwa szarego o perlitycznej strukturze, bez dodatków. W celu wzmocnienia materiału dodawany jest fosfor, a w najtrwalszych częściach znajdziemy również domieszkę chromu. Silna struktura prowadnicy zaworu jest niezwykle istotna, gdyż poza głównym zadaniem polegającym na prowadzeniu zaworu, element ten pełni również inne funkcje.

Sprawna, nieuszkodzona prowadnica chroni zawór poprzez przyjmowanie sił bocznych. Ponadto, częściowo odprowadza ciepło z zaworu do cylindrów. Warto kontrolować stan prowadnicy, gdyż jej uszkodzenie może spowodować większe spustoszenie. Za każdym razem, gdy wymieniane są zawory, warto sprawdzić, czy przypadkiem ich zużycie nie jest spowodowane pogarszającym się stanem prowadnicy.

Wymieniając prowadnicę wraz z zaworem, nie należy zapominać o uszczelkach. Te gumowe lub gumowo-metalowe elementy zapewniają szczelność poszczególnych części. Ubytki i pęknięcia mogą spowodować wyciek, a tym samym upośledzenie pracy całego układu. Warto zadbać o takie detale jak sprawne uszczelki, aby uniknąć większych kłopotów.

Obsługa klienta