Pracujemy i dostarczamy zamówienia bez żadnych zmian #zostanwdomu
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
7 7 7 7
4 4 4 4
0 0 0 0
1 1 1 1
5 5 5 5

Pompowtryskiwacz (PDI) LIZARTE R0986441530

Pompowtryskiwacz (PDI) LIZARTE  R0986441530
Pompowtryskiwacz (PDI) LIZARTE R0986441530
Powiększ
LIZARTE

Producent: LIZARTE

Kod produktu: R0986441530

Jednostka: szt

Ograniczenia producenta: BOSCH

Rodzaj paliwa: Olej napędowy

Gwarancja: 2 lata gwarancji

EAN: 8435078341205

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompowtryskiwacz (PDI) R0986441530 LIZARTE

  • Ograniczenia producenta:  BOSCH
  • Rodzaj paliwa:  Olej napędowy
  • Gwarancja:  2 lata gwarancji
Część znajduje się w kategorii: Wtryskiwacz i końcówki wtrysku / PDE
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
LIZARTE 0 414 720 401
LIZARTE 0 414 720 403
LIZARTE 0 986 441 530
LIZARTE 0414720402
VW 03G 130 073
VW 03G 130 073 B
VW 03G 130 073 BX
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompowtryskiwacz (PDI) R0986441530 LIZARTE

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pompowtryskiwacz (PDI) R0986441530

Wtryskiwacz i końcówki wtrysku / PDE

Wtryskiwacz to element bezpośrednio odpowiedzialny za wtłoczenie paliwa do cylindra. Jego zadaniem jest dostarczenie właściwej ilości paliwa pod odpowiednim ciśnieniem. Zasadniczo wtryskiwacz jest kolejnym elementem w układzie znajdującym się za pompą paliwa. To właśnie pompa dostarcza mu paliwa, jednak obecnie wielu producentów pojazdów stosuje inne rozwiązanie, w postaci instalacji pompowtryskiwaczy. Układ z pompowtryskiwaczem określany jest jako wtrysk pde. Kiedyś wtryskiwacze były sterowane hydraulicznie lub elektromechanicznie. Dzisiaj rozwiązania te są już bardo rzadko spotykane, a wtrysk to układ czysto elektroniczny. O jego działaniu decyduje układ komputerowy, odpowiedzialny za precyzję działania elementu.

Konsekwencją niesprawności wtryskiwacza są problemy z pracą silnika. Niedostateczna ilość paliwa bądź też niewystarczające ciśnienie wtrysku to przyczyna problemów z zapłonem. Z tego też względu usterki wtryskiwaczy często bywają błędnie interpretowane jako awaria układu zapłonowego. Objawy w obu przypadkach są zbliżone, należą do nich: problemy z odpaleniem silnika, niespodziewane gaśnięcie silnika, a także nierówne obroty.

Elementy końcowe układu, odpowiedzialne za wtrysk paliwa do cylindra, występują zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych. O ile w przypadku tych pierwszych są to elementy niezwykle wytrzymałe, o tyle w przypadku diesla dosyć często dochodzi do awarii wtryskiwaczy. Czasami ma to miejsce po przejechaniu zaledwie kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Jest to efekt dużych obciążeń, jakim poddawane są wtryskiwacze wtłaczające paliwo do silnika wysokoprężnego.

Obsługa klienta