LETNI PŁYN DO SPRYSKIWACZY ZA 1 PLN! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
1 1 1 1
3 3 3 3
6 6 6 6
1 1 1 1
8 8 8 8

Pompka spryskiwacza szyby czołowej MEYLE 100 955 0006

Pompka spryskiwacza szyby czołowej MEYLE  100 955 0006
Pompka spryskiwacza szyby czołowej MEYLE 100 955 0006
Powiększ
MEYLE

Producent: MEYLE

Kod produktu: 1009550006

Jednostka: szt.

Typ pompy: Pompa jednostopniowa Pompa jednostopniowa jest to prosta konstrukcja, umieszczona zazwyczaj poza zbiornikiem paliwa np. na przewodzie paliwowym. Dzięki prostej konstrukcji wykorzystującej tylko jeden mechanizm pompujący, oraz montażu poza zbiornikiem wymagany jest wstępny filtr paliwa. Łatwe dojście do pompy pozwala na szybką jej wymianę w przypadku awarii.
dowiedz się więcej...

Napięcie [V]: 12

Kształt obudowy wtyczki: Owalny

Napięcie znamionowe: 12

Stan: Fabrycznie nowy

32,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 359 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompka spryskiwacza szyby czołowej 1009550006 MEYLE

Parametry
Typ pompy:  Pompa jednostopniowa
Napięcie [V]:  12
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Napięcie znamionowe:  12
Część znajduje się w kategorii: Pompka płynu spryskiwacza
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI FAW 1K5 955 651
AUDI 1K5 955 651
BMW 67 12 8 362 154
BMW 67 12 8 377 612
BUGIAD BSP23529
CAUTEX 954623
FEBI 09088
FEBI 12793
FEBI 23113
FEBI 30603
FISPA 5.5004
FISPA 5.5123
GM 13250356
HBELPARTS 65451044
HOFFER 7500123
MAPCO 90807
MEATDORIA 20123
MERCE BBDC 221 869 01 21
MERCEDES-BENZ 210 869 08 21
MERCEDES-BENZ 210 869 09 21
MERCEDES-BENZ 221 869 01 21
METALCAUCH 02062
PORSC 1K5 955 651
SEAT 1K5 955 651
SIDAT 5.5004
SIDAT 5.5123
SKODA 1K5 955 651
SMART 210 869 08 21
SMART 210 869 09 21
SMART 221 869 01 21
STC T402062
SWAG 10 92 3113
SWAG 20 91 2793
SWAG 30 93 0603
SWAG 99 90 9088
TOPRAN 107 818
VDO 246-082-008-025G
VEMO V10-08-0203
VW FAW 1KD 955 651 B
VW SVW 18D 955 651
VW SVW 1KD 955 651 B
VW 1J5 955 651
VW 1K5 955 651
VW 1T0 955 651
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Pompka spryskiwacza szyby czołowej 1009550006 MEYLE

opinie puchar
2015-01-27
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Jestem zadowolony z jakości tego produktu.

Co sądzisz o produkcie: Pompka spryskiwacza szyby czołowej?

Jakość:
Precyzja:
Ocena działania
Ocena użytkownika
Ogólne wrażenia
Twój nick:
Opinia
This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Pompka spryskiwacza szyby czołowej 100 955 0006

Pompka płynu spryskiwacza

Pompka płynu spryskiwacza to jeden z elementów układu czyszczenia szyb. Współpraca sprawnego spryskiwacza i wycieraczek jest niezbędna dla zachowania przejrzystości przedniej szyby. Prawidłowa praca tych elementów jest także konieczna, aby móc bezpiecznie poruszać się w warunkach ograniczonej widoczności. Urządzenie pompuje bowiem płyn, który służy również do czyszczenia reflektorów.

Standardowa pompka płynu spryskiwaczy to plastikowa konstrukcja odpowiedzialna za tłoczenie płynu do dysz spryskiwaczy. Dzięki niej możliwe jest osiągniecie odpowiedniego ciśnienia, które umożliwia spryskanie płynem całej przedniej szyby. Pompka umieszczona jest w zbiorniku magazynującym płyn do spryskiwaczy. Posiada wlot, przez który płyn dostaje się do pompki oraz wyloty, przez które jest on tłoczony do dysz. Średnica wylotów jest mniejsza niż średnica wlotu, aby możliwe było zwiększenie ciśnienia. Do wylotów podłączone są przewody, które przeważnie również wykonane są z tworzywa sztucznego.

Pompka ma kluczowe znaczenie dla pracy całego układu spryskiwaczy. Jeżeli płyn nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, nie ma mowy o pokryciu nim całej powierzchni szyby. Tym samym każda niesprawność pompki płynu spryskiwaczy wymaga reakcji. Najczęściej problem tkwi w zanieczyszczeniach, które uniemożliwiają płynne działanie urządzenia. W takiej sytuacji wystarczy dostać się do pompki, a następnie ją przeczyścić. Niemniej możliwe jest również uszkodzenie któregoś z elementów konstrukcyjnych pompki. W niektórych przypadkach możliwa jest wymiana pojedynczej części, w innych natomiast mechanik zaleca montaż nowej pompki płynu spryskiwaczy.

MEYLE

Meyle to niezależny producent części samochodowych do niemal wszystkich układów. Trudno wskazać flagowe produkty marki, za sprawą bogactwa oferty i równomiernej staranności podczas produkcji każdego podzespołu. Niewątpliwie wśród fachowców wysoko cenione są układy hamulcowe Meyle, a także elementy układu kierowniczego i zawieszenia.

W ofercie firmy Meyle klient znajdzie również szeroki wybór filtrów samochodowych, a także elementów gumowych, czujników elektrycznych, tłumików czy też systemów chłodzenia. Przedsiębiorstwo dysponuje ponad 24 tysiącami referencji, co dowodzi, że oferta rzeczywiście jest niezwykle bogata. Meyle to firma produkcyjna która zajmuje się również produkcją części samochodowych, co czyni ją kompleksowym przedsiębiorstwem motoryzacyjnym. Projektowanie oraz produkcja w rękach jednej firmy przekłada się na jakość produktów, która zdaniem firmy, jak i klientów, zasługuje na docenienie.

Meyle to marka, która różnicuje ofertę poprzez kryterium jakości produktów, nie ukrywając tego przed klientami. Dlatego też w asortymencie firmy Meyle pojawiają się tanie części zamienne, jak i produkty z wyższych kategorii cenowych. Tańsze produkty wykonywane są na wzór podzespołów oryginalnych, natomiast drogie części to ich udoskonalone wersje. Meyle dysponuje własnymi laboratoriami badawczymi, w których inżynierowie nieustannie analizują części montowane przez producentów samochodowych, aby następnie znaleźć sposób na ich ulepszenie. Warto w tym miejscu zaznaczyć, że Meyle również jest dostawcą części samochodowych do pierwszego montażu.

Cechy Cześci

Pompa paliwa jednostopniowa - Pompa jednostopniowa jest to prosta konstrukcja, umieszczona zazwyczaj poza zbiornikiem paliwa np. na przewodzie paliwowym. Dzięki prostej konstrukcji wykorzystującej tylko jeden mechanizm pompujący, oraz montażu poza zbiornikiem wymagany jest wstępny filtr paliwa. Łatwe dojście do pompy pozwala na szybką jej wymianę w przypadku awarii.

Obsługa klienta