3 KODY NA 2 DNI! SPRAWDZAM KODY RABATOWE!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
7 7 7 7
2 2 2 2
8 8 8 8
5 5 5 5
6 6 6 6

Pompa wtryskowa BOSCH 0 986 437 410

Pompa wtryskowa BOSCH  0 986 437 410
Pompa wtryskowa BOSCH 0 986 437 410
Powiększ
BOSCH

Producent: BOSCH

Kod produktu: 0986437410

Jednostka: szt.

Rodzaj paliwa: Olej napędowy Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.
dowiedz się więcej...

EAN: 4047024751088

Numer katalogowy: CR/CP4S1/R35/20S

Stan: Fabrycznie nowy

Uwagi: Kaucja 512.00 ?
2756,00 Cena zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Dostawa: Darmowa dostawa ?
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach

Zestaw zawiera następujące elementy:

Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa wtryskowa 0986437410 BOSCH

Parametry
Rodzaj paliwa:  Olej napędowy
Część znajduje się w kategorii: Pompa paliwa
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 03L 130 755
AUDI 03L 130 755 A
BOSCH 0 445 010 507
BOSCH 0 445 010 508
BOSCH 0 445 010 543
BOSCH 0 445 010 546
BOSCH 0 986 437 407
BOSCH 0 986 437 408
BOSCH 0 986 437 409
BOSCH 0 986 437 410
SEAT 03L 130 755
SEAT 03L 130 755 A
SKODA 03L 130 755
SKODA 03L 130 755 A
VW 03L 130 755
VW 03L 130 755 A
VW 03L 130 851 AX
VW 03L 130 851 X
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (6)

Opinie o Pompa wtryskowa 0986437410 BOSCH

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2019-10-07
4/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
4/5
TANIEJ NIE ZNALAZŁEM. POLECAM. ORYGINALNA CZĘŚĆ
opinie puchar
2017-06-13
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Po jej zamontowaniu auto jest czulsze na gaz, szybciej reaguje. Wydaje mi się, że przyśpiesza też trochę szybciej. Posiadam silnik 1.6 grupy VW.
opinie puchar
2016-11-08
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
pompa jest sprawdzona i polecam ją. Spodobał mi się również wybór części w sklepie.
opinie puchar
2016-11-07
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
produkt sprawny w 100% i polecam go zdecydowanie tutaj w klepie.
opinie puchar
2015-03-28
4/5
Jakość:
4/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
4/5
pompa bosch ale na produkcie automotive poland , stara zdjęta z bmw była automotive germany ,i to była oryginalna albo wymieniana w niemczech co najmniej 100 tys km temu, tak więc ok. Pracuje równo i cicho, wszystkie podłączenia wykonane precyzyjnie,prosty montaż ,polecam .Pompa zakładana łącznie z filtrem paliwa bosch .
opinie puchar
2013-07-02
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
bardzo dobra pompa wtryskowa

Pompa wtryskowa 0 986 437 410

Pompa paliwa

Pompa paliwa to urządzenie, które odpowiada za dostarczanie paliwa do układu zasilania. Jego zadaniem jest nie tylko przekazanie benzyny do układu dolotowego, a ostatecznie do komór spalania, ale również nadanie mu odpowiedniego ciśnienia. Obecnie pompa paliwa napędzana jest najczęściej przez przekaźnik. Wyjątkiem są silniki wysokoprężne, do których paliwo dostarcza pompa napędzana przez wał rozrządu.

Starsze, jednak wciąż występujące modele to pompy mechaniczne, zwane membranowymi. Zdecydowanie popularniejsze, i niemal zawsze montowane w produkowanych dzisiaj pojazdach, są jednak pompy elektryczne. Pompy elektryczne również różnią się między sobą, między innymi lokalizacją w samochodzie. Nazywana liniową, pompa paliwa umieszczona pod zbiornikiem, to rozwiązanie stosowane rzadziej, natomiast przeważnie urządzenie umieszcza się dzisiaj wewnątrz zbiornika. Dzięki temu pompa może generować nieco nisze ciśnienie. Większość elektrycznych pomp paliwa umieszczanych w zbiornikach to urządzenia wirnikowe. Posiadają one również zawory zwrotne, które otwierają się wskutek podwyższenia ciśnienia.

Nie sposób określić konkretny przebieg dla pompy paliwa. Urządzenia tego typu są zbyt zróżnicowane. Należy na pewno regularnie dokonywać przeglądów, aby upewniać się, że wszystko jest w porządku. Pompa paliwa może ulec uszkodzeniu wskutek korozji lub zabrudzenia, jak również uderzenia. Jeżeli urządzenie to nie pracuje w pełni poprawnie, do komór spalania dociera zbyt mało paliwa lub też dostaje się tam ono pod niskim ciśnieniem. W konsekwencji silnikowi brakuje mocy, a w skrajnych przypadkach nie jest możliwe jego uruchomienie.

BOSCH

Bosch to prawdopodobnie najbardziej znana marka części samochodowych na całym świecie. Produkcja firmy skupia się na kilku segmentach. Każda z części zamiennych Bosch charakteryzuje się doskonałą jakością i niezawodnością. Zarówno rynek części zamiennych, jak i producenci popularnych samochodów zaufali częściom Bosch m.in. z powodu ich stosunkowo niskiej awaryjności.

Części zamienne Bosch to czołowe pozycje w branży motoryzacyjnej. Podzespoły niemieckiej marki można znaleźć nie tylko na niezależnym rynku części zamiennych, ale także na pierwszym montażu wielu marek samochodów, w tym także pojazdów klasy premium. Katalog części Bosch jest mocno rozbudowany i dedykowany większości samochodów osobowych.

Niemiecka marka słynie przede wszystkim z wysokiej jakości oferowanych części samochodowych. Przed opuszczeniem linii produkcyjnych, części poddaje się wielokrotnym testom. Rygorystyczne podejście do procesów produkcyjnych pozwala uzyskać jedne z najlepszych części zamiennych do aut na rynku motoryzacyjnym.

Cechy Cześci

Olej napędowy - Olej napędowy to paliwo stosowane w układach z silnikiem wysokoprężnym. Potocznie olej napędowy nazywa się ropą, ponieważ w rzeczywistości jest to mieszanka węglowodorów powstających w procesie destylacji ropy naftowej. W przeciwieństwie do układów z silnikiem benzynowym, w dieslach mieszanka paliwowo-powietrzna spalana jest wskutek podniesienie temperatury, a nie wytworzenia iskry.

Obsługa klienta