Pompa wspomagania układu kierowniczego ZF PARTS 8001 906

Pompa wspomagania układu kierowniczego ZF PARTS  8001 906
Pompa wspomagania układu kierowniczego ZF PARTS 8001 906
Powiększ
ZF PARTS

Producent: ZF PARTS

Kod produktu: 8001906

Jednostka: szt

Typ pompy Pompa wielotłoczkowa promieniowa

Cisnienie [bar] 180

Żrednica przyłącza kolektora ssącego [mm] 22

Wymiar gwintu M22x1,5

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Złącze z prawej

Żrednica przyłącza przewodu ciżnieniowego [mm] 16

Wymiar gwintu M16x1,5

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Złącze na górze

Liczba otworów do mocowania 2

Wymiar gwintu M10

Średnica otworu [mm] 104

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa wspomagania układu kierowniczego 8001906 ZF PARTS

  • Typ pompy:  Pompa wielotłoczkowa promieniowa
  • Cisnienie [bar]:  180
  • Żrednica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  22
  • Wymiar gwintu:  M22x1,5
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Złącze z prawej
  • Żrednica przyłącza przewodu ciżnieniowego [mm]:  16
  • Wymiar gwintu:  M16x1,5
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Złącze na górze
  • Liczba otworów do mocowania:  2
  • Wymiar gwintu:  M10
  • Średnica otworu [mm]:  104
Część znajduje się w kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
DAF 1433619
ZF LS 8604 955 131
ZF LS 8604 955 131-40
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompa wspomagania układu kierowniczego 8001906 ZF PARTS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pompa wspomagania układu kierowniczego 8001 906

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X