Odbierz zimowy płyn do spryskiwaczy za 1PLN! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
2 2 2 2
0 0 0 0
1 1 1 1
3 3 3 3
5 5 5 5
3 3 3 3

Pompa wspomagania układu kierowniczego ZF PARTS 8001 889

Pompa wspomagania układu kierowniczego ZF PARTS  8001 889
Pompa wspomagania układu kierowniczego ZF PARTS 8001 889
Powiększ
ZF PARTS

Producent: ZF PARTS

Kod produktu: 8001889

Jednostka: szt

Otwór o śr[mm] 9,4

Średnica otworu [mm] 203

Położenie / kąt 13,5

Średnica otworu [mm] 158

Położenie / kąt 112

Średnica otworu [mm] 160,9

Położenie / kąt 201,5

Typ pompy Pompa łopatkowa

Cisnienie [bar] 180

Kierunek obrotów Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara

Żrednica przyłącza kolektora ssącego [mm] 26

Wymiar gwintu M26x1,5

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Złącze na górze

Żrednica przyłącza przewodu ciżnieniowego [mm] 16

Wymiar gwintu M16x1,5

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Złącze z lewej

Liczba otworów do mocowania 3

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa wspomagania układu kierowniczego 8001889 ZF PARTS

  • Otwór o śr[mm]:  9,4
  • Średnica otworu [mm]:  203
  • Położenie / kąt:  13,5
  • Średnica otworu [mm]:  158
  • Położenie / kąt:  112
  • Średnica otworu [mm]:  160,9
  • Położenie / kąt:  201,5
  • Typ pompy:  Pompa łopatkowa
  • Cisnienie [bar]:  180
  • Kierunek obrotów:  Przeciwnie do ruchu wskazówek zegara
  • Żrednica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  26
  • Wymiar gwintu:  M26x1,5
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Złącze na górze
  • Żrednica przyłącza przewodu ciżnieniowego [mm]:  16
  • Wymiar gwintu:  M16x1,5
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Złącze z lewej
  • Liczba otworów do mocowania:  3
Część znajduje się w kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
VOLVO 21 188 995
VOLVO 24 424 123
VOLVO 24 424 124
VOLVO 85 000 256
VOLVO 85 000 770
VOLVO 85 000 974
VOLVO 85 114 318
ZF LS 7686 955 729
ZF LS 7686 955 729-40
ZF LS 8696 974 502
ZF LS 8696 974 502 - 40
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompa wspomagania układu kierowniczego 8001889 ZF PARTS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pompa wspomagania układu kierowniczego 8001 889

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

Obsługa klienta