Pompa wspomagania układu kierowniczego ZF PARTS 8001 504

Pompa wspomagania układu kierowniczego ZF PARTS  8001 504
Pompa wspomagania układu kierowniczego ZF PARTS 8001 504
Powiększ
ZF PARTS

Producent: ZF PARTS

Kod produktu: 8001504

Jednostka: szt

Typ pompy Pompa łopatkowa

Cisnienie [bar] 100

Kierunek obrotów Zgodnie z ruchem wskazówek zegara

Żrednica przyłącza kolektora ssącego [mm] 26

Wymiar gwintu M26x1,5

Żrednica przyłącza przewodu ciżnieniowego [mm] 18

Wymiar gwintu M18x1,5

Liczba otworów do mocowania 2

Otwór o śr[mm] 10,5

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa wspomagania układu kierowniczego 8001504 ZF PARTS

  • Typ pompy:  Pompa łopatkowa
  • Cisnienie [bar]:  100
  • Kierunek obrotów:  Zgodnie z ruchem wskazówek zegara
  • Żrednica przyłącza kolektora ssącego [mm]:  26
  • Wymiar gwintu:  M26x1,5
  • Żrednica przyłącza przewodu ciżnieniowego [mm]:  18
  • Wymiar gwintu:  M18x1,5
  • Liczba otworów do mocowania:  2
  • Otwór o śr[mm]:  10,5
Część znajduje się w kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
MERCEDES-BENZ 001 466 07 01
MERCEDES-BENZ 001 466 07 01 80
MERCEDES-BENZ A 001 466 07 01
MERCEDES-BENZ A 001 466 07 01 80
ZF LS 7673 955 508
ZF LS 7673 955 508 - 40
ZF LS 7673 955 508 01
ZF LS 7673 955 508 02
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompa wspomagania układu kierowniczego 8001504 ZF PARTS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pompa wspomagania układu kierowniczego 8001 504

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

Obsługa klienta