DARMOWA DOSTAWA OD 49 PLN! WYKORZYSTAJ KOD: DOSTAWA
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
9 9 9 9
2 2 2 2
0 0 0 0
0 0 0 0
3 3 3 3

Pompa wspomagania układu kierowniczego URW 32-93505

Pompa wspomagania układu kierowniczego URW  32-93505
Pompa wspomagania układu kierowniczego URW 32-93505
Powiększ
URW

Producent: URW

Kod produktu: 32-93505

Jednostka: szt

Tryb pracy: Hydrauliczny

Ograniczenia producenta: Hobourn

Ilość żeber: 2

Średnica [mm]: 96

Specyfikacje asortymentowa: Przykręcany

Materiał: Cynobrąz

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa wspomagania układu kierowniczego 32-93505 URW

  • Tryb pracy:  Hydrauliczny
  • Ograniczenia producenta:  Hobourn
  • Ilość żeber:  2
  • Średnica [mm]:  96
  • Specyfikacje asortymentowa:  Przykręcany
  • Materiał:  Cynobrąz
Część znajduje się w kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
LAND ROVER ETC7450
LAND ROVER NTC8288
SPIDAN 53563
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Pompa wspomagania układu kierowniczego 32-93505 URW

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2020-01-10
5/5
Jakość:
5/5
Precyzja:
5/5
Ocena działania
5/5
Ocena użytkownika
5/5
Ogólne wrażenia
5/5
Musiałem po wypadku wymienić całą przekładnię kierowniczą i ku mojemu zdziwieniu znalazłem ją w iParts w dobrej cenie. Nie sądziłem, że jest tu aż tyle części do mojego samochodu, a w dodatku łatwo można je wyszukać. Świetne miejsce

Pompa wspomagania układu kierowniczego 32-93505

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X