Pompa wspomagania układu kierowniczego URW 32-89545

Pompa wspomagania układu kierowniczego URW  32-89545
Pompa wspomagania układu kierowniczego URW 32-89545
Powiększ
URW

Producent: URW

Kod produktu: 32-89545

Jednostka: szt

Tryb pracy Hydrauliczny

Ograniczenia producenta LUK

Średnica [mm] 143

Ilość żeber 6

Specyfikacje asortymentowa Przykręcany

Artykuł oraz informacja uzupełniająca Ze zbiornikiem

Materiał Stal

Typ skrzyni biegów Przekładnia manualna

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa wspomagania układu kierowniczego 32-89545 URW

  • Tryb pracy:  Hydrauliczny
  • Ograniczenia producenta:  LUK
  • Średnica [mm]:  143
  • Ilość żeber:  6
  • Specyfikacje asortymentowa:  Przykręcany
  • Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Ze zbiornikiem
  • Materiał:  Stal
  • Typ skrzyni biegów:  Przekładnia manualna
Część znajduje się w kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
ELSTOCK 15-0066
ERABENELUX SP8970
MERCEDES-BENZ 2106471
MERCEDES-BENZ 541007110
MERCEDES-BENZ 9014660301
QUINTON HA QSRPA176
SPIDAN 53814
TRW JPR161
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompa wspomagania układu kierowniczego 32-89545 URW

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pompa wspomagania układu kierowniczego 32-89545

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

Obsługa klienta