Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
3 3 3 3
8 8 8 8
0 0 0 0
5 5 5 5
5 5 5 5
3 3 3 3

Pompa wspomagania układu kierowniczego SKV GERMANY 10SKV172

Pompa wspomagania układu kierowniczego SKV GERMANY  10SKV172
Pompa wspomagania układu kierowniczego SKV GERMANY 10SKV172
Powiększ
SKV GERMANY

Producent: SKV GERMANY

Kod produktu: 10SKV172

Jednostka: szt

Ciężar [kg] 1,71

326,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa wspomagania układu kierowniczego 10SKV172 SKV GERMANY

  • Ciężar [kg]:  1,71
Część znajduje się w kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUTEX 863114
BOSCH KS00000578
BOSCH KS01000548
BSG BSG90355004
BUGIAD BSP20824
DA SILVA DP2364
DELCOREMY DSP1172
DRI 715520102
ELSTOCK 150102
ERABENELUX SP8500
GR PI0229
GR PI0334
IPD 362109
JPG 1145101500
JPG 1145101509
LEMFO 2473801
LENCO SP3249
LIZARTE 04110271
LIZARTE 04940115
LIZARTE 4110271
LIZARTE 4940115
MAPCO 27844
MEYLE 1146310010
OPTIMAL HP249
PATRON PPS060
PROFIT 30407840
QUINTON HA QSRPA287
SAMI P5157
SERCORE 07B568
SERCORE 07B568Z
SERCORE 7B568
SERCORE 7B568Z
SPIDAN 53749
STELLOX 0035781SX
STELLOX 35781SX
TOPRAN 113544
TRISCAN 851529628
TRW JPR294
VAICO V100576
VPM VPM074145157C
VW 074145157C
VW 074145157CX
VW 74145157C
VW 74145157CX
VW 7D0422155
WAT BVW63Z
ZF LS 2858001
ZF LS 7691974150
ZF PARTS 2858001
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompa wspomagania układu kierowniczego 10SKV172 SKV GERMANY

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pompa wspomagania układu kierowniczego 10SKV172

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

Obsługa klienta