Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
0 0 0 0
5 5 5 5
8 8 8 8
3 3 3 3
8 8 8 8

Pompa wspomagania układu kierowniczego SKV GERMANY 10SKV166

Pompa wspomagania układu kierowniczego SKV GERMANY  10SKV166
Pompa wspomagania układu kierowniczego SKV GERMANY 10SKV166
Powiększ
SKV GERMANY

Producent: SKV GERMANY

Kod produktu: 10SKV166

Jednostka: szt

Ciężar [kg] 1,71

332,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa wspomagania układu kierowniczego 10SKV166 SKV GERMANY

  • Ciężar [kg]:  1,71
Część znajduje się w kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUDI 1J0422154
AUDI 1J0422154A
AUDI 1J0422154AX
AUDI 1J0422154J
AUDI 1J0422154JX
AUDI 1J0422154V
AUDI 2K0422154
AUDI 2K0422154A
AUTEX 863056
BORSEHUNG B13212
BOSCH KS00000511
BOSCH KS01000481
BUGIAD BSP20746
CASCO CSP73108GS
DA SILVA DP2333
DA SILVA DP2636
DELCOREMY DSP015
DEPA PA507
DEPA PA508
DRI 715520149
ELSTOCK 150149
ERABENELUX SP8489
GR PI0436
IPD 362051
JPG 1145101000
LAUBER 550015
LEMFO 2500101
LENCO SP3450
LIZARTE 04050110
LIZARTE 04110207
LIZARTE 04940100
LIZARTE 4050110
LIZARTE 4110207
LIZARTE 4940100
MAPCO 27810
MAPCO 27811
MAPCO 27812
MAXGEAR 480062
MEYLE 1146310004
OPTIMAL HP450
OSSCA 03688
OSSCA 3688
PATRON PPS001
PROFIT 30407813
PROFIT 30407832
QUINTON HA QSRPA290
SAMI P3141
SANDO SSP731081
SASIC 7076023
SEAT 1J0422152MX
SEAT 1J0422154
SEAT 1J0422154A
SEAT 1J0422154AX
SEAT 1J0422154J
SEAT 1J0422154JX
SEAT 2K0422154
SEAT 2K0422154A
SERCORE 07B564
SERCORE 07B564K
SERCORE 07B564Z
SERCORE 7B564
SERCORE 7B564K
SERCORE 7B564Z
SHAFTEC HP1656
SHAFTEC HP489
SKODA 1J0422152MX
SKODA 1J0422154
SKODA 1J0422154A
SKODA 1J0422154AX
SKODA 1J0422154J
SKODA 1J0422154JX
SKODA 2K0422154
SKODA 2K0422154A
SPIDAN 53950
STELLOX 0035525SX
STELLOX 35525SX
TRISCAN 851529615
TRW JPR181
URW 3271520
VAICO V100579
VW 1J0422154
VW 1J0422154A
VW 1J0422154AX
VW 1J0422154J
VW 1J0422154JX
VW 2K0422154
VW 2K0422154A
WAT BAD53Z
WAT BVW50K
WAT BVW50S
ZF LS 2858501
ZF LS 7690955103
ZF PARTS 2858501
ZF PARTS 8002002
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompa wspomagania układu kierowniczego 10SKV166 SKV GERMANY

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pompa wspomagania układu kierowniczego 10SKV166

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X