Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
0 0 0 0
2 2 2 2
8 8 8 8
1 1 1 1
7 7 7 7

Pompa wspomagania układu kierowniczego SKV GERMANY 10SKV025

Pompa wspomagania układu kierowniczego SKV GERMANY  10SKV025
Pompa wspomagania układu kierowniczego SKV GERMANY 10SKV025
Powiększ
SKV GERMANY

Producent: SKV GERMANY

Kod produktu: 10SKV025

Jednostka: szt

Ciężar [kg] 2,04

Koła pasowe Z kołem pasowym

359,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa wspomagania układu kierowniczego 10SKV025 SKV GERMANY

  • Ciężar [kg]:  2,04
  • Koła pasowe:  Z kołem pasowym
Część znajduje się w kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUTEX 863080
CITRO 4007Q4
CITRO 4007V8
DELCOREMY DSPA3P
DRI 715520115
ELSTOCK 150115
IPD 362075
LAUBER 550137
LIZARTE 040503001
LIZARTE 040503008
LIZARTE 041102013
LIZARTE 40503001
LIZARTE 40503008
LIZARTE 41102013
MAXGEAR 480042
PEUGEOT 4007A3
PEUGEOT 4007Q4
PEUGEOT 4007V8
PROFIT 30400366
PSA 4007A3
PSA 4007Q4
PSA 4007V8
QUINTON HA QSRPA372
SERCORE 07B424B1
SERCORE 07B424B2
SERCORE 07B542
SERCORE 07B542Z
SERCORE 07B542ZA2
SERCORE 07B542ZB
SERCORE 7B424B1
SERCORE 7B424B2
SERCORE 7B542
SERCORE 7B542Z
SERCORE 7B542ZA2
SERCORE 7B542ZB
TRISCAN 851528600
TRW JPR219
VAICO V420426
WAT BCT64S
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompa wspomagania układu kierowniczego 10SKV025 SKV GERMANY

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pompa wspomagania układu kierowniczego 10SKV025

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X