-10% NA WSZYSTKIE FILTRY! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
6 6 6 6
6 6 6 6
3 3 3 3
8 8 8 8
4 4 4 4
1 1 1 1

Pompa wspomagania układu kierowniczego AUGER 68898

Pompa wspomagania układu kierowniczego AUGER  68898
Pompa wspomagania układu kierowniczego AUGER 68898
Powiększ
AUGER

Producent: AUGER

Kod produktu: 68898

Jednostka: szt

Ciężar [kg]: 2,458

EAN: 4051334655837

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa wspomagania układu kierowniczego 68898 AUGER

  • Ciężar [kg]:  2,458
Część znajduje się w kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGER 68898
BOSCH KS00000421
DT SPARE P 4.68710
MERCEDES-BENZ 001 460 85 80
MERCEDES-BENZ 0014608580
MERCEDES-BENZ 002 460 53 80
MERCEDES-BENZ 0024605380
MERCEDES-BENZ A 001 460 85 80
MERCEDES-BENZ A 002 460 53 80
MERCEDES-BENZ A0014608580
MERCEDES-BENZ A0024605380
SAMPA 010.099-01
SAMPA 8001492
STELLOX 84-32747-SX
ZF 7685 955 247
ZF 7685955247
ZF 8001 492
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompa wspomagania układu kierowniczego 68898 AUGER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pompa wspomagania układu kierowniczego 68898

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

Obsługa klienta