SEZONOWA OBNIŻKA CENDO 90%
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
7 7 7 7
2 2 2 2
1 1 1 1
5 5 5 5
4 4 4 4

Pompa wspomagania układu kierowniczego AUGER 68894

Pompa wspomagania układu kierowniczego AUGER  68894
Pompa wspomagania układu kierowniczego AUGER 68894
Powiększ
AUGER

Producent: AUGER

Kod produktu: 68894

Jednostka: szt

Ciężar [kg]: 2,4

EAN: 4051334655790

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa wspomagania układu kierowniczego 68894 AUGER

  • Ciężar [kg]:  2,4
Część znajduje się w kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGER 68894
BOSCH KS00000374
DT SPARE P 4.61610
LUK 542003110
MERCEDES-BENZ 000 460 15 80
MERCEDES-BENZ 000 460 25 80
MERCEDES-BENZ 000 460 67 80
MERCEDES-BENZ 0004601580
MERCEDES-BENZ 0004602580
MERCEDES-BENZ 0004606780
MERCEDES-BENZ 001 460 59 80
MERCEDES-BENZ 001 466 44 01
MERCEDES-BENZ 001 466 45 01
MERCEDES-BENZ 0014605980
MERCEDES-BENZ 0014660601
MERCEDES-BENZ 0014664401
MERCEDES-BENZ 0014664501
MERCEDES-BENZ 0024607580
MERCEDES-BENZ A 000 460 15 80
MERCEDES-BENZ A 000 460 25 80
MERCEDES-BENZ A 000 460 67 80
MERCEDES-BENZ A 001 460 59 80
MERCEDES-BENZ A 001 466 44 01
MERCEDES-BENZ A 001 466 45 01
MERCEDES-BENZ A0004601580
MERCEDES-BENZ A0004602580
MERCEDES-BENZ A0004606780
MERCEDES-BENZ A0014605980
MERCEDES-BENZ A0014664401
MERCEDES-BENZ A0014664501
SAMPA 010.095-01
SAMPA 2836801
STELLOX 84-32711-SX
ZF 7684 955 190
ZF 7684955190
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompa wspomagania układu kierowniczego 68894 AUGER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pompa wspomagania układu kierowniczego 68894

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

Obsługa klienta

Zadzwoń i Zamów
Zadzwoń i zamów części

22 884 65 45

X