PŁAĆ ONLINE BEZ KOSZTÓW DOSTAWY! OD 49 PLN!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
0 0 0 0
4 4 4 4
9 9 9 9
1 1 1 1
0 0 0 0

Pompa wspomagania układu kierowniczego AUGER 65265

Pompa wspomagania układu kierowniczego AUGER  65265
Pompa wspomagania układu kierowniczego AUGER 65265
Powiększ
AUGER

Producent: AUGER

Kod produktu: 65265

Jednostka: szt

Ciężar [kg]: 3,096

EAN: 4051334655875

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa wspomagania układu kierowniczego 65265 AUGER

  • Ciężar [kg]:  3,096
Część znajduje się w kategorii: Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AUGER 65269
BOSCH KS00001400
DT SPARE P 4.62162
DT SPARE P 4.65444
FEBI 32570
FEBI 40464
LUK 542 0048 10
LUK 542004810
MERCEDES-BENZ 001 460 31 80
MERCEDES-BENZ 001 460 52 80
MERCEDES-BENZ 0014603180
MERCEDES-BENZ 0014605280
MERCEDES-BENZ 0024604180
MERCEDES-BENZ 003 460 51 80
MERCEDES-BENZ 0034602180
MERCEDES-BENZ 0034605180
MERCEDES-BENZ A 001 460 31 80
MERCEDES-BENZ A 001 460 52 80
MERCEDES-BENZ A 003 460 51 80
MERCEDES-BENZ A0014603180
MERCEDES-BENZ A0014605280
MERCEDES-BENZ A0034605180
PE 012.503-00A
SAMPA 010.106-01
SAMPA 8001902
STELLOX 84-32709-SX
ZF 8696955112
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompa wspomagania układu kierowniczego 65265 AUGER

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pompa wspomagania układu kierowniczego 65265

Przekładnia kierownicza i Pompa wspomagania

Przekładnia kierownicza to istotny element układu kierowniczego, dzięki któremu ruch kierownicy przekłada się na odpowiednie zachowanie kół. Element ten jest bezpośrednio połączony z mechanizmem zwrotniczym, przenosząc na niego ruch obrotowy, wygenerowany przez użytkownika. W dalszej kolejności ruch ten przekazywany jest na koła.

Najczęściej stosuje się dzisiaj tak zwane przekładnie zębatkowe, które jednak znajdują zastosowanie tylko w pojazdach wyposażonych w niezależne zawieszenie. Przenoszenie ruchu obrotowego odbywa się tutaj dzięki zazębianiu się kół, jednak istnieją również inne rodzaje przekładni kierowniczych. Głównie w starszych pojazdach można się spotkać z modelami ślimakowymi oraz śrubowo-kulowymi, które działają na nieco innych zasadach. W celu usprawnienia pracy przekładni oraz zwiększenia jej żywotności, koła zębate pokryte są smarem stałym. Sprawia on, że przekładnia kierownicza nie wymaga konserwacji w czasie jej użytkowania.

Ważną częścią wspomagającą pracę przekładni jest pompa wspomagania. Dzięki niej kierownica porusza się lekko, zwiększając komfort jazdy. Obecnie jest to podstawowe wyposażenie każdego pojazdu. Stosuje się zarówno pompy elektryczne, jak i hydrauliczne. Modele elektryczne mają nieznaczny wpływ na spalanie paliwa, a także zajmują niewiele miejsca, natomiast ich budowa jest mało skomplikowana, przez co są dzisiaj częściej stosowane. Hydrauliczna pompa wspomagania to urządzenie napędzane poprzez pasek klinowy. Praca pompy hydraulicznej znacząco zwiększa spalanie paliwa, co jest jej największą wadą.

Obsługa klienta