Pompa wody SASIC 9001217

Pompa wody SASIC  9001217
Pompa wody SASIC 9001217
Powiększ
SASIC

Producent: SASIC

Kod produktu: 9001217

Jednostka: szt

Tryb pracy Mechaniczne

Dla numeru OE 98430541

429,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Zapytaj o dostępność

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa wody 9001217 SASIC

  • Tryb pracy:  Mechaniczne
  • Dla numeru OE:  98430541
Widok karty produktu w PDF: Pompa wody (SASIC 9001217)
Część znajduje się w kategorii: Pompa wody
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AIRTEX 1424
BUGATTI PA5909
DELPHI WP1739
FIAT 98430541
GRAF PA452
KWP 10452
LANCIA 98430541
METELLI 240452
MGA PA452
QUINTON HA QCP2987
RUV 65825
SACHS 850402
SIL PA703P
SKF VKPA82648
VALEO 506295
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompa wody 9001217 SASIC

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pompa wody 9001217

Pompa wody

Pompa wodna znana także jako pompa cieczy chłodzącej to jeden z najważniejszych elementów układu chłodzenia w każdym samochodzie. Od prawidłowego działania pompy wody zależy poprawne działanie całego systemu.

Podstawowa rola pompy wody sprowadza się do wymuszenia obiegu płynu chłodniczego w układzie chłodzenia. Taki  proces sprawia, że ciepło, które zostało wytworzone przez metalowe elementy jednostki napędowej, zostaje przeniesione do chłodnicy.

Do awarii pompy dochodzi stosunkowo rzadko. Niestety każda usterka tego elementu prowadzi do natychmiastowego zatrzymania krążenia płynu chłodzącego, co skutkuje z kolei jego zagotowaniem się. Taka sytuacja może doprowadzić do trwałego uszkodzenia układu korbowego, a co za tym idzie silnika.

Typowe objawy uszkodzenia pompy wody to m.in. metaliczny hałas, który dochodzi do kabiny kierowcy spod maski samochodu, wysoka temperatura płynu chłodzącego, widoczna na wskaźniku, który znajduje się na desce rozdzielczej, a także ubytki płynu chłodniczego i jego plamy widoczne pod samochodem.

Powyższe problemy będące następstwem uszkodzenia pompy wody należy uznać za bardzo poważne. Dlatego zaleca się, by pompę wody wymieniać przy każdym serwisie układu rozrządu. Interwały, które najczęściej podają producenci samochodów to około 100 tysięcy kilometrów. Element ten nie jest drogi w zakupie, a więc warto przemyśleć jego wymianę nim dojdzie do poważniejszych w naprawie usterek.

Uszkodzenie pompy wody jest bardzo groźne, dlatego nie można bagatelizować tego elementu układu chłodzenia.

Obsługa klienta