-10% AKCESORIA SAMOCHODOWE ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
1 1 1 1
0 0 0 0
6 6 6 6
5 5 5 5
6 6 6 6

Pompa paliwa SKV GERMANY 02SKV220 (W zbiorniku paliwa)

Pompa paliwa SKV GERMANY  02SKV220 (W zbiorniku paliwa)
Pompa paliwa SKV GERMANY 02SKV220 (W zbiorniku paliwa)
Powiększ
SKV GERMANY

Producent: SKV GERMANY

Kod produktu: 02SKV220

Jednostka: szt

Wydatek [l/h] 70

Ciśnienie pracy [bar] 1,2

Ilość otworów wlotowych/wylotowych 1/1

Średnica 2 [mm] 9

Średnica 1 [mm] 51

Średnica [mm] 43

Długość 2 [mm] 141

Ciężar [kg] 0,60

Napięcie [V] 12

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Z filtrem

Układ wtryskowy Wtrysk wielopunktowy (MPI)

Rodzaj paliwa Benzyna

Lokalizacja w aucie W zbiorniku paliwa

Tryb pracy Elektryczny

90,00 Cena za sztukę. Zawiera VAT
Ilość:
+
-
Dodaj do koszyka

Dostępność towaru: dostępny   

Do darmowej dostawy brakuje: 399 zł
Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa paliwa 02SKV220 SKV GERMANY

  • Wydatek [l/h]:  70
  • Ciśnienie pracy [bar]:  1,2
  • Ilość otworów wlotowych/wylotowych:  1/1
  • Średnica 2 [mm]:  9
  • Średnica 1 [mm]:  51
  • Średnica [mm]:  43
  • Długość 2 [mm]:  141
  • Ciężar [kg]:  0,60
  • Napięcie [V]:  12
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z filtrem
  • Układ wtryskowy:  Wtrysk wielopunktowy (MPI)
  • Rodzaj paliwa:  Benzyna
  • Lokalizacja w aucie:  W zbiorniku paliwa
  • Tryb pracy:  Elektryczny
Część znajduje się w kategorii: Pompa paliwa
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
AIRTEX E10356
AUDI 1H0906091D*
AUDI 1H0919051C*
AUDI 1H0919051Q*
AUDI 1H0919651H*
AUDI 1H0919651N*
AUDI 1H9919051E*
AUDI 1L0919051D*
AUDI 6K0919051A*
AUDI 6N0919051J*
BBT EFP301
DELPHI FE043412B1
ERA 770045
FEBI 14352
FISPA 70035
HITACHI 133320
HOFFER 7506398
JOHNS KSP9538004
KAGER 520036
KLAXCAR 44009Z
LUCAS_ELEC FDB736
MAG 219900000019
MEATDORIA 76398
MESSMER 770045
METZGER 2250001
MEYLE 1009190045
PATRON PFP111
SEAT 1H0906091
SEAT 1H0906091D
SEAT 1H0906091D*
SEAT 1H0919651K
SEAT 1H0919651N
SEAT 1H0919651P
SEAT 6N0919051E
SEAT 6N0919051J
SIDAT 70035
SWAG 30914352
VAG 1H0906091D
VAG 1H0919051C*
VAG 1H0919051Q*
VAG 1H0919651H
VAG 1H0919651H*
VAG 1H0919651N*
VAG 1H9919051E*
VAG 1L0919051D*
VAG 6K0919051A*
VAG 6N0919051J*
VEMO V10090807
VW 1H0906091
VW 1H0906091D
VW 1H0906091D*
VW 1H0919051C*
VW 1H0919051Q*
VW 1H0919651H*
VW 1H0919651K
VW 1H0919651N
VW 1H0919651N*
VW 1H0919651P
VW 1H9919051E*
VW 1L0919051D*
VW 6K0919051A*
VW 6N0919051E
VW 6N0919051J
VW 6N0919051J*
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (1)

Opinie o Pompa paliwa 02SKV220 SKV GERMANY

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

opinie puchar
2019-09-13
2/5
Jakość:
3/5
Precyzja:
3/5
Ocena działania
2/5
Ocena użytkownia
2/5
Ogólne wrażenia
2/5
Ta pompa nie pasuje do 159 2.4 200km sportwagon z roku 2006. Orginalna pompa jest duzo wieksza i wejscia nie pasuja.

Pompa paliwa 02SKV220

Pompa paliwa

Pompa paliwa to urządzenie, które odpowiada za dostarczanie paliwa do układu zasilania. Jego zadaniem jest nie tylko przekazanie benzyny do układu dolotowego, a ostatecznie do komór spalania, ale również nadanie mu odpowiedniego ciśnienia. Obecnie pompa paliwa napędzana jest najczęściej przez przekaźnik. Wyjątkiem są silniki wysokoprężne, do których paliwo dostarcza pompa napędzana przez wał rozrządu.

Starsze, jednak wciąż występujące modele to pompy mechaniczne, zwane membranowymi. Zdecydowanie popularniejsze, i niemal zawsze montowane w produkowanych dzisiaj pojazdach, są jednak pompy elektryczne. Pompy elektryczne również różnią się między sobą, między innymi lokalizacją w samochodzie. Nazywana liniową, pompa paliwa umieszczona pod zbiornikiem, to rozwiązanie stosowane rzadziej, natomiast przeważnie urządzenie umieszcza się dzisiaj wewnątrz zbiornika. Dzięki temu pompa może generować nieco nisze ciśnienie. Większość elektrycznych pomp paliwa umieszczanych w zbiornikach to urządzenia wirnikowe. Posiadają one również zawory zwrotne, które otwierają się wskutek podwyższenia ciśnienia.

Nie sposób określić konkretny przebieg dla pompy paliwa. Urządzenia tego typu są zbyt zróżnicowane. Należy na pewno regularnie dokonywać przeglądów, aby upewniać się, że wszystko jest w porządku. Pompa paliwa może ulec uszkodzeniu wskutek korozji lub zabrudzenia, jak również uderzenia. Jeżeli urządzenie to nie pracuje w pełni poprawnie, do komór spalania dociera zbyt mało paliwa lub też dostaje się tam ono pod niskim ciśnieniem. W konsekwencji silnikowi brakuje mocy, a w skrajnych przypadkach nie jest możliwe jego uruchomienie.

Obsługa klienta