Pompa paliwa BBT EFP402

Pompa paliwa BBT  EFP402
Pompa paliwa BBT EFP402
Powiększ

Producent: BBT

Kod produktu: EFP402

Jednostka: szt

Tryb pracy Elektryczny

Cisnienie [bar] 4

Napięcie [V] 12

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa paliwa

  • Tryb pracy:  Elektryczny
  • Cisnienie [bar]:  4
  • Napięcie [V]:  12
Widok karty produktu w PDF: Pompa paliwa (BBT EFP402)
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
BOSCH 0986580372
HITACHI AU 133309
MEATDORIA 76099
MERCEDES-BENZ 000 470 59 94
MERCEDES-BENZ 000 470 60 94
MERCEDES-BENZ 000 470 67 94
MERCEDES-BENZ 000 470 78 94
MERCEDES-BENZ 000 470 95 94
MERCEDES-BENZ 000 478 00 01
MERCEDES-BENZ 202 470 99 94
MERCEDES-BENZ A 000 470 59 94
MERCEDES-BENZ A 000 470 60 94
MERCEDES-BENZ A 000 470 67 94
MERCEDES-BENZ A 000 470 78 94
MERCEDES-BENZ A 000 478 00 01
MERCEDES-BENZ A 202 470 99 94
MESSMER 770029
METZGER 2250017
SIDAT 70074
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompa paliwa

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pompa paliwa EFP402

Pompa paliwa

Pompa paliwa to urządzenie, które odpowiada za dostarczanie paliwa do układu zasilania. Jego zadaniem jest nie tylko przekazanie benzyny do układu dolotowego, a ostatecznie do komór spalania, ale również nadanie mu odpowiedniego ciśnienia. Obecnie pompa paliwa napędzana jest najczęściej przez przekaźnik. Wyjątkiem są silniki wysokoprężne, do których paliwo dostarcza pompa napędzana przez wał rozrządu.

Starsze, jednak wciąż występujące modele to pompy mechaniczne, zwane membranowymi. Zdecydowanie popularniejsze, i niemal zawsze montowane w produkowanych dzisiaj pojazdach, są jednak pompy elektryczne. Pompy elektryczne również różnią się między sobą, między innymi lokalizacją w samochodzie. Nazywana liniową, pompa paliwa umieszczona pod zbiornikiem, to rozwiązanie stosowane rzadziej, natomiast przeważnie urządzenie umieszcza się dzisiaj wewnątrz zbiornika. Dzięki temu pompa może generować nieco nisze ciśnienie. Większość elektrycznych pomp paliwa umieszczanych w zbiornikach to urządzenia wirnikowe. Posiadają one również zawory zwrotne, które otwierają się wskutek podwyższenia ciśnienia.

Nie sposób określić konkretny przebieg dla pompy paliwa. Urządzenia tego typu są zbyt zróżnicowane. Należy na pewno regularnie dokonywać przeglądów, aby upewniać się, że wszystko jest w porządku. Pompa paliwa może ulec uszkodzeniu wskutek korozji lub zabrudzenia, jak również uderzenia. Jeżeli urządzenie to nie pracuje w pełni poprawnie, do komór spalania dociera zbyt mało paliwa lub też dostaje się tam ono pod niskim ciśnieniem. W konsekwencji silnikowi brakuje mocy, a w skrajnych przypadkach nie jest możliwe jego uruchomienie.

Obsługa klienta