DO -10% NA WYCIERACZKI I ŻARÓWKI! ODBIERZ KOD!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
1 1 1 1
3 3 3 3
8 8 8 8
1 1 1 1
6 6 6 6

Pompa hamulcowa DT SPARE PARTS 4.67340

Pompa hamulcowa DT SPARE PARTS  4.67340
Pompa hamulcowa DT SPARE PARTS 4.67340
Powiększ
DT SPARE PARTS

Producent: DT SPARE PARTS

Kod produktu: 4.67340

Jednostka: szt

Masa [g]: 1275

Otwór - śr. 1 [mm]: 24

Otwór o śr. 2 [mm]: 34

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa hamulcowa 4.67340 DT SPARE PARTS

  • Masa [g]:  1275
  • Otwór - śr. 1 [mm]:  24
  • Otwór o śr. 2 [mm]:  34
Część znajduje się w kategorii: Pompa hamulcowa
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
FTE N24803C1
MERCEDES-BENZ 004 420 5518
MERCEDES-BENZ 004 420 6818
MERCEDES-BENZ 0044205518
MERCEDES-BENZ 0044206818
MERCEDES-BENZ 007 420 2018
MERCEDES-BENZ 0074202018
TEXTAR 51000300
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompa hamulcowa 4.67340 DT SPARE PARTS

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pompa hamulcowa 4.67340

Pompa hamulcowa

Pompa hamulcowa to jeden z najważniejszych elementów układu hamowania. Jej najważniejszym zadaniem jest tłoczenie płynu hamulcowego pod odpowiednim ciśnieniem. Sprawna pompa hamulcowa jest niezbędna, aby proces hamowania przebiegał prawidłowo.

Konstrukcja pompy hamulcowej jest dosyć prosta. Urządzenie posiada korpus wraz z tłokiem, który bezpośrednio odpowiada za podwyższanie ciśnienia płynu. Wprawienie w ruch tłoka jest możliwe dzięki sprężynie dociskowej. Pompa hamulcowa to urządzenie hydrauliczne, zatem szczelność w przypadku tego elementu jest kwestią kluczową. Tym samym nieodłącznym wyposażeniem każdej pompy hamulcowej są pierścienie uszczelniające. Do korpusu pompy przymocowany jest zbiornik płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest dostarczanie płynu do pompy w celu wtłoczenia go do hamulców. Ponadto, służy on również magazynowaniu nadmiaru płynu hamulcowego.

Pompa hamulcowa jest połączona z pedałem hamulca za pomocą dźwigni. Wciśnięcie pedału powoduje ruch tłoka w pompie, czego konsekwencją jest dostarczenie płynu hamulcowego do zacisku. Ważne jest odpowiednie ciśnienie płynu, umożliwiające wprawienie w ruch zacisku, który dociska klocki hamulcowe do tarcz. W ten sposób dochodzi do wyhamowania ruchu koła.

Niesprawność pompy hamulcowej najczęściej jest wywołana nieszczelnością urządzenia. Jeśli dojdzie do wycieku, niemożliwe staje się utrzymanie właściwego ciśnienia płynu hamulcowego. Ponadto, może wystąpić niedobór płynu hamulcowego lub też przeciwnie, jego nadmiar w zbiorniku. Jeżeli płyn hamulcowy nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, na tablicy rozdzielczej zapala się odpowiednia lampka kontrolna.

Obsługa klienta