Nowe linie produktowe SKF! SPRAWDŹ!
Do końca promocji pozostało:
4 4 4 4
1 1 1 1
5 5 5 5
5 5 5 5
5 5 5 5
1 1 1 1

Pompa hamulcowa ALANKO 10307138

Pompa hamulcowa ALANKO  10307138
Pompa hamulcowa ALANKO 10307138
Powiększ
ALANKO

Producent: ALANKO

Kod produktu: 10307138

Jednostka: szt

Średnica 1 / Średnica 2 [mm] 22,2

System hamulcowy TRW

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 Z kołem zamachowym

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa hamulcowa 10307138 ALANKO

  • Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  22,2
  • System hamulcowy:  TRW
  • Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z kołem zamachowym
Część znajduje się w kategorii: Pompa hamulcowa
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 010554
A.B.S. 132544B
A.B.S. 2.22.379
A.B.S. 4006565
A.B.S. 5816
A.B.S. BM30200
A.B.S. D1711
A.B.S. GMC90371
A.B.S. SJC100300
ABS 010554
ABS 132544B
ABS 2.22.379
ABS 4006565
ABS 51121
ABS 5816
ABS BM30200
ABS D1711
ABS GMC90371
ABS SJC100300
ALANKO 307138
ATE 24.21221722.3
ATE_CN 24.21221722.3
H.HESS/ATE 24.21221722.3
TRW PMH565
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompa hamulcowa 10307138 ALANKO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pompa hamulcowa 10307138

Pompa hamulcowa

Pompa hamulcowa to jeden z najważniejszych elementów układu hamowania. Jej najważniejszym zadaniem jest tłoczenie płynu hamulcowego pod odpowiednim ciśnieniem. Sprawna pompa hamulcowa jest niezbędna, aby proces hamowania przebiegał prawidłowo.

Konstrukcja pompy hamulcowej jest dosyć prosta. Urządzenie posiada korpus wraz z tłokiem, który bezpośrednio odpowiada za podwyższanie ciśnienia płynu. Wprawienie w ruch tłoka jest możliwe dzięki sprężynie dociskowej. Pompa hamulcowa to urządzenie hydrauliczne, zatem szczelność w przypadku tego elementu jest kwestią kluczową. Tym samym nieodłącznym wyposażeniem każdej pompy hamulcowej są pierścienie uszczelniające. Do korpusu pompy przymocowany jest zbiornik płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest dostarczanie płynu do pompy w celu wtłoczenia go do hamulców. Ponadto, służy on również magazynowaniu nadmiaru płynu hamulcowego.

Pompa hamulcowa jest połączona z pedałem hamulca za pomocą dźwigni. Wciśnięcie pedału powoduje ruch tłoka w pompie, czego konsekwencją jest dostarczenie płynu hamulcowego do zacisku. Ważne jest odpowiednie ciśnienie płynu, umożliwiające wprawienie w ruch zacisku, który dociska klocki hamulcowe do tarcz. W ten sposób dochodzi do wyhamowania ruchu koła.

Niesprawność pompy hamulcowej najczęściej jest wywołana nieszczelnością urządzenia. Jeśli dojdzie do wycieku, niemożliwe staje się utrzymanie właściwego ciśnienia płynu hamulcowego. Ponadto, może wystąpić niedobór płynu hamulcowego lub też przeciwnie, jego nadmiar w zbiorniku. Jeżeli płyn hamulcowy nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, na tablicy rozdzielczej zapala się odpowiednia lampka kontrolna.

Obsługa klienta