3 kody rabatowe na części samochodowe! ODBIERZ!
Do końca promocji pozostało:
0 0 0 0
1 1 1 1
2 2 2 2
8 8 8 8
1 1 1 1
9 9 9 9

Pompa hamulcowa ALANKO 10307053

Pompa hamulcowa ALANKO  10307053
Pompa hamulcowa ALANKO 10307053
Powiększ
ALANKO

Producent: ALANKO

Kod produktu: 10307053

Jednostka: szt

Średnica 1 / Średnica 2 [mm] 23,8

System hamulcowy ATE/TRW

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa hamulcowa 10307053 ALANKO

  • Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  23,8
  • System hamulcowy:  ATE/TRW
Część znajduje się w kategorii: Pompa hamulcowa
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 010025
A.B.S. 2.23.372
A.B.S. 32066250
A.B.S. 33011600
A.B.S. 944.355.011.10
A.B.S. 944.355.011.11
A.B.S. BM30074
A.B.S. H20860.0.1
A.B.S. HF20001
ABS 010025
ABS 2.23.372
ABS 32066250
ABS 33011600
ABS 41200
ABS 944.355.011.10
ABS 944.355.011.11
ABS BM30074
ABS H20860.0.1
ABS HF20001
ALANKO 307053
ATE 03.20230562.3
ATE_CN 03.20230562.3
H.HESS/ATE 03.20230562.3
TRW PMK330
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompa hamulcowa 10307053 ALANKO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pompa hamulcowa 10307053

Pompa hamulcowa

Pompa hamulcowa to jeden z najważniejszych elementów układu hamowania. Jej najważniejszym zadaniem jest tłoczenie płynu hamulcowego pod odpowiednim ciśnieniem. Sprawna pompa hamulcowa jest niezbędna, aby proces hamowania przebiegał prawidłowo.

Konstrukcja pompy hamulcowej jest dosyć prosta. Urządzenie posiada korpus wraz z tłokiem, który bezpośrednio odpowiada za podwyższanie ciśnienia płynu. Wprawienie w ruch tłoka jest możliwe dzięki sprężynie dociskowej. Pompa hamulcowa to urządzenie hydrauliczne, zatem szczelność w przypadku tego elementu jest kwestią kluczową. Tym samym nieodłącznym wyposażeniem każdej pompy hamulcowej są pierścienie uszczelniające. Do korpusu pompy przymocowany jest zbiornik płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest dostarczanie płynu do pompy w celu wtłoczenia go do hamulców. Ponadto, służy on również magazynowaniu nadmiaru płynu hamulcowego.

Pompa hamulcowa jest połączona z pedałem hamulca za pomocą dźwigni. Wciśnięcie pedału powoduje ruch tłoka w pompie, czego konsekwencją jest dostarczenie płynu hamulcowego do zacisku. Ważne jest odpowiednie ciśnienie płynu, umożliwiające wprawienie w ruch zacisku, który dociska klocki hamulcowe do tarcz. W ten sposób dochodzi do wyhamowania ruchu koła.

Niesprawność pompy hamulcowej najczęściej jest wywołana nieszczelnością urządzenia. Jeśli dojdzie do wycieku, niemożliwe staje się utrzymanie właściwego ciśnienia płynu hamulcowego. Ponadto, może wystąpić niedobór płynu hamulcowego lub też przeciwnie, jego nadmiar w zbiorniku. Jeżeli płyn hamulcowy nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, na tablicy rozdzielczej zapala się odpowiednia lampka kontrolna.

Obsługa klienta