WEEKEND DARMOWEJ DOSTAWY! OD 99 PLN!
Do końca promocji pozostało:
1 1 1 1
5 5 5 5
0 0 0 0
3 3 3 3
2 2 2 2
4 4 4 4

Pompa hamulcowa ALANKO 10306958

Pompa hamulcowa ALANKO  10306958
Pompa hamulcowa ALANKO 10306958
Powiększ
ALANKO

Producent: ALANKO

Kod produktu: 10306958

Jednostka: szt

Średnica 1 / Średnica 2 [mm] 17,5

Dostępność towaru: zapytaj o termin realizacji   

Zwroty: Do 14 dni ? X
Oferujemy możliwość zwrotu i bezproblemowej wymiany zakupionych części w ciągu 14 dni od zakupu.
Więcej o zwrotach i wymianach
Szczegóły

Dodatkowe informacje o Pompa hamulcowa 10306958 ALANKO

  • Średnica 1 / Średnica 2 [mm]:  17,5
Część znajduje się w kategorii: Pompa hamulcowa
Nr-y OEM

Numery części OEM

Producent Numer OEM
A.B.S. 32986041
A.B.S. 4005127
A.B.S. 5110052111
A.B.S. 5110082111
A.B.S. 5110082170
A.B.S. 5110082470
A.B.S. 74968435
A.B.S. BM31298
A.B.S. HF20111
A.B.S. J3108029
A.B.S. JMC5251
A.B.S. MS011
A.B.S. PMF127
ABS 32986041
ABS 4005127
ABS 5110052111
ABS 5110082111
ABS 5110082170
ABS 5110082470
ABS 71164
ABS 74968435
ABS BM31298
ABS HF20111
ABS J3108029
ABS JMC5251
ABS MS011
ABS PMF127
ALANKO 306958
TRW PMC114
Montowane w autach
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Powiązane
Trwa ładowanie zawartości. Proszę czekać.
Baza wiedzy Opinie (0)

Opinie o Pompa hamulcowa 10306958 ALANKO

Zaloguj się żeby dodać komentarz. LOGOWANIE

Opinie użytkowników nt. części:

Pompa hamulcowa 10306958

Pompa hamulcowa

Pompa hamulcowa to jeden z najważniejszych elementów układu hamowania. Jej najważniejszym zadaniem jest tłoczenie płynu hamulcowego pod odpowiednim ciśnieniem. Sprawna pompa hamulcowa jest niezbędna, aby proces hamowania przebiegał prawidłowo.

Konstrukcja pompy hamulcowej jest dosyć prosta. Urządzenie posiada korpus wraz z tłokiem, który bezpośrednio odpowiada za podwyższanie ciśnienia płynu. Wprawienie w ruch tłoka jest możliwe dzięki sprężynie dociskowej. Pompa hamulcowa to urządzenie hydrauliczne, zatem szczelność w przypadku tego elementu jest kwestią kluczową. Tym samym nieodłącznym wyposażeniem każdej pompy hamulcowej są pierścienie uszczelniające. Do korpusu pompy przymocowany jest zbiornik płynu hamulcowego. Jego zadaniem jest dostarczanie płynu do pompy w celu wtłoczenia go do hamulców. Ponadto, służy on również magazynowaniu nadmiaru płynu hamulcowego.

Pompa hamulcowa jest połączona z pedałem hamulca za pomocą dźwigni. Wciśnięcie pedału powoduje ruch tłoka w pompie, czego konsekwencją jest dostarczenie płynu hamulcowego do zacisku. Ważne jest odpowiednie ciśnienie płynu, umożliwiające wprawienie w ruch zacisku, który dociska klocki hamulcowe do tarcz. W ten sposób dochodzi do wyhamowania ruchu koła.

Niesprawność pompy hamulcowej najczęściej jest wywołana nieszczelnością urządzenia. Jeśli dojdzie do wycieku, niemożliwe staje się utrzymanie właściwego ciśnienia płynu hamulcowego. Ponadto, może wystąpić niedobór płynu hamulcowego lub też przeciwnie, jego nadmiar w zbiorniku. Jeżeli płyn hamulcowy nie jest tłoczony pod odpowiednim ciśnieniem, na tablicy rozdzielczej zapala się odpowiednia lampka kontrolna.

Obsługa klienta